Nashorn Sd.Kfz 164
-
Theo Andriessen
Nashorn Sd.Kfz 164
.
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 07 sep 2011, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
harry hofstede
-
John Canton
-
Michael Sandbergen
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
-
Barry Mikkes
hoi,
hier weer wat van de stille (andere dingen momenteel
)
Ik geloof zelfs dat opbouw van de bandai hummel eigenlijk voor de nashorn is (dus de hummel is fout en als nashorn juist goed) ik bedoel de plek van de luiken etc. ik heb het ergens in boeken staan.
voor het kanon kun je mischien een 1.15 kit gebruiken. Zit er niet het kanon van een flak 88 in ?
ik heb zelf ook een hummel liggen en heb dit idee ook, maar dat duurt wel een tijd.
hier weer wat van de stille (andere dingen momenteel
Ik geloof zelfs dat opbouw van de bandai hummel eigenlijk voor de nashorn is (dus de hummel is fout en als nashorn juist goed) ik bedoel de plek van de luiken etc. ik heb het ergens in boeken staan.
voor het kanon kun je mischien een 1.15 kit gebruiken. Zit er niet het kanon van een flak 88 in ?
ik heb zelf ook een hummel liggen en heb dit idee ook, maar dat duurt wel een tijd.
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
-
John Canton
-
Martin Noorloos
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
Flak = Flugabwehr Kanone
Pak = Panzerabwehr Kanone
Volgens mijn bescheiden mening.
@ Theo, kan het zijn dat de track nu net zo slecht op het aandrijfwiel zit als bij Marcel met zijn KK tracks bij de KT? Dat zou dan niet echt een verbetering zijn.
Pak = Panzerabwehr Kanone
Volgens mijn bescheiden mening.
@ Theo, kan het zijn dat de track nu net zo slecht op het aandrijfwiel zit als bij Marcel met zijn KK tracks bij de KT? Dat zou dan niet echt een verbetering zijn.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Barry Mikkes