Er lijkt genoeg kracht te zitten in je aandrijving, draait ie op 7,2/12/14,4 volt?
Bergepanzer 2
-
Bas Pos
-
Niek Peeters
Hoi Bas,
Zodra ik de bovenbouw erop legde kreeg ik volop storing.
Heeft denk ik te maken dat de complete opbouw van Alu is, want alleen met het onderstel krijg ik geen storing. Heb al beetje rond gekeken en blijkt toch een veel voorkomend probleem te zijn bij compleet metalen tanks. De antenne ver genoeg uit de tank en in een antennebuisje steken schijnt al te helpen..
Nu rijd ie op 7,2V, maar later is nog 12 of 14,4 V gepland. De regelaar zelf kan toch 24V, en de Bpz besturing tot 12V.
Grtz,
Niek
Zodra ik de bovenbouw erop legde kreeg ik volop storing.
Heeft denk ik te maken dat de complete opbouw van Alu is, want alleen met het onderstel krijg ik geen storing. Heb al beetje rond gekeken en blijkt toch een veel voorkomend probleem te zijn bij compleet metalen tanks. De antenne ver genoeg uit de tank en in een antennebuisje steken schijnt al te helpen..
Nu rijd ie op 7,2V, maar later is nog 12 of 14,4 V gepland. De regelaar zelf kan toch 24V, en de Bpz besturing tot 12V.
Grtz,
Niek
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Hugo Jong
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
Massa sluit je aan op de - pool van de accu
tenminste dat deden wij bij onze varende metalen koekjes trommel
Bij mijn Wedico vrachtwagen (ook helemaal metaal) heb ik uiteindelijk na heel veel ontvangst problemen( hierdoor o.a. 3 doorgebrande regelaars).
Een plastic antenne buisje gemonteerd waardoor de antenne draad gaat.
Sindsdien geen 1 storing meer.
Zowel de ontvanger als de antenne draad komen dus allebei niet in aanraking met 't metaal.
Bij mijn Wedico vrachtwagen (ook helemaal metaal) heb ik uiteindelijk na heel veel ontvangst problemen( hierdoor o.a. 3 doorgebrande regelaars).
Een plastic antenne buisje gemonteerd waardoor de antenne draad gaat.
Sindsdien geen 1 storing meer.
Zowel de ontvanger als de antenne draad komen dus allebei niet in aanraking met 't metaal.