Bevrijdingsdag 2007
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Tobias Huurman
-
wesley oosterbosch
-
Hugo Jong
Ik kan b.v. twee Heng Long Walker Bulldogs meenemen (mits die tegen die tijd niet al verkocht zijn want het duurt nog een maand tot Bussum), ik heb in 1/72 een flink aantal kant en klaar tankjes van Easy Model (Trumpeter).wesley oosterbosch schreef:hoe bedoel je met kant en klare tankjes, de Heng Longs???
Ik heb ook nog 2 Heng Long PzIII's staan maar daarvan heb ik er 1 gereserveerd voor ons aller Willem en ik denk dat de ander ook niet heel lang blijft staan.
Maar ik heb ook nog twee PzIII's staan waarvoor ik een nieuw commandant torentje moet krijgen i.v.m. een gebroken luik scharniertje (wat eigenlijk met 1 drupje lijm ook al opgelost zou zijn) veroorzaakt door vanuit de fabriek verkeerd om in de verzend doos doen.....
Die torentjes moet ik eerst nog naar Duitsland sturen maar ik zit nog steeds op tracklinks van een klant te wachten die ik meteen met de torentjes mee wil sturen.
-
Tobias Huurman
Hallo,
Weer wat informatie over de Lancaster:
Op 28 April om 14:30 landt hij op Rotterdam Airport om te overnachten.
Daarvoor zal de Lanc nog over het Manna monument vliegen, hier weet ik niet de exacte tijd van, maar ik denk om een uur of 14:15.
Op 29 April vliegt de Lancaster nog een keer naar Texel, hoe laat en waar precies weet ik niet.
Weer wat informatie over de Lancaster:
Op 28 April om 14:30 landt hij op Rotterdam Airport om te overnachten.
Daarvoor zal de Lanc nog over het Manna monument vliegen, hier weet ik niet de exacte tijd van, maar ik denk om een uur of 14:15.
Op 29 April vliegt de Lancaster nog een keer naar Texel, hoe laat en waar precies weet ik niet.
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Tobias Huurman
Ureka!
Ik heb antwoord teruggekregen van de Britten:
The Lancaster's main task is for a flypast at the Op Manna Memorial near Rotterdam Airport at 1430 local on 28 April. We are routing via Texel(1325 ), Berkout(1345)Ursem(1350), and Bergen(1405) landing at Rotterdan Airport at 1440. Depart is 1400 on 29 April back to Uk.
@Rick,
Zeker komen, deze mag je niet missen.
Ik heb antwoord teruggekregen van de Britten:
The Lancaster's main task is for a flypast at the Op Manna Memorial near Rotterdam Airport at 1430 local on 28 April. We are routing via Texel(1325 ), Berkout(1345)Ursem(1350), and Bergen(1405) landing at Rotterdan Airport at 1440. Depart is 1400 on 29 April back to Uk.
@Rick,
Zeker komen, deze mag je niet missen.