Bevrijdingsdag 2007

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Ad Wouterse
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door Ad Wouterse »

Hi guys,

Je kunt een eigen bericht verwijderen zolang er nog geen antwoorden/reacties zijn geplaatst. Daarna gaat het dus niet meer.
Groetjes,
Ad
Tobias Huurman

Bericht door Tobias Huurman »

Willem Reij schreef:@ Tobias: Ik weet niets van de knopjes maar ik heb ze voor je weggehaald.
Bedankt Willem.

Om maar even bij het onderwerp te blijven :oops: :lol: , ik heb de Britten nog niet kunnen bereiken. :cry:
wesley oosterbosch

Bericht door wesley oosterbosch »

dankjewel voor de uitleg hugo.

en hoe bedoel je met kant en klare tankjes, de Heng Longs???

groetjes
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

wesley oosterbosch schreef:hoe bedoel je met kant en klare tankjes, de Heng Longs???
Ik kan b.v. twee Heng Long Walker Bulldogs meenemen (mits die tegen die tijd niet al verkocht zijn want het duurt nog een maand tot Bussum), ik heb in 1/72 een flink aantal kant en klaar tankjes van Easy Model (Trumpeter).
Ik heb ook nog 2 Heng Long PzIII's staan maar daarvan heb ik er 1 gereserveerd voor ons aller Willem en ik denk dat de ander ook niet heel lang blijft staan.
Maar ik heb ook nog twee PzIII's staan waarvoor ik een nieuw commandant torentje moet krijgen i.v.m. een gebroken luik scharniertje (wat eigenlijk met 1 drupje lijm ook al opgelost zou zijn) veroorzaakt door vanuit de fabriek verkeerd om in de verzend doos doen.....
Die torentjes moet ik eerst nog naar Duitsland sturen maar ik zit nog steeds op tracklinks van een klant te wachten die ik meteen met de torentjes mee wil sturen.
Tobias Huurman

Hallo,

Weer wat informatie over de Lancaster:
Op 28 April om 14:30 landt hij op Rotterdam Airport om te overnachten.
Daarvoor zal de Lanc nog over het Manna monument vliegen, hier weet ik niet de exacte tijd van, maar ik denk om een uur of 14:15.

Op 29 April vliegt de Lancaster nog een keer naar Texel, hoe laat en waar precies weet ik niet.
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Oeeeh :) als de lanc komt dan ga ik zeker proberen om ook te komen :wink:
Rick

Afbeelding
Tobias Huurman

Ureka! :lol:

Ik heb antwoord teruggekregen van de Britten:

The Lancaster's main task is for a flypast at the Op Manna Memorial near Rotterdam Airport at 1430 local on 28 April. We are routing via Texel(1325 ), Berkout(1345)Ursem(1350), and Bergen(1405) landing at Rotterdan Airport at 1440. Depart is 1400 on 29 April back to Uk.

@Rick,

Zeker komen, deze mag je niet missen. :lol:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast