RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Barry Mikkes

Bericht door Barry Mikkes »

alstublieft.

Afbeelding
John Mus

Bericht door John Mus »

@ barry

vriendelijk bedankt :P
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Hier is mijn achterkant, de rol prikkeldraad glimt niet meer zo nu, die hing er net ff op.
Afbeelding
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Wel leuk al die Tiger achterkantjes, allemaal verschillend :lol:
Hier 2 fotootjes van de mijne :wink:
Earl Grey :wink:
Afbeelding

En de Bergetiger maar dat is eigenlijk niet wat je zoekt :lol:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 20 mei 2006, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Barry Mikkes

Bericht door Barry Mikkes »

geloof dat het hem om het camo patroon ging van mn (niet meer bestaande) tiger, daar hij hetzelfde patroon wil gaan gebruiken.

maar daarom blijft het wel leuk om al die gezette kontjes te zien.

p.s. ik zie bij Hugo zn halve webwinkel op het achterdek liggen :lol:

sigaar uit eigen doos :?:
John Mus

Bericht door John Mus »

@ allemaal

Het ging me in eerste instantie om het patroon maar ook wel leuk is dat ik nu allerlei attributen zie en touwtjes endergelijke waar kopen jullie die attributen??
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Hoi John,

Die attributen kan je bij diverse webwinkels kopen.

Hier een linkje naar de links van de BTN site :wink:

Succes :!:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Da's het voordeel van een "demo" model, ik moet soms toch wat aan mensen kunnen laten zien he.
Maar ik verwen alleen mijn Tigertje af en toe een beetje hoor, noem het maar verwennen overigens om een rol prikkeldraad op zijn kont te hangen hahaha
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Aha....

Een SM panzer :twisted:
Gr,
Tuur.
John Mus

Re: RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I

Bericht door John Mus »

He mensen ik ben terug van weg geweest ik ben weer uit mijn hol gekropen haha ik ga gewoon verder met waar ik gebleven was ben alleen afgestapt van de camo het wordt een desert uitvoering nou binnen kort wat foto's tot snel
John Mus

Bericht door John Mus »

Na dit weekend (de TIGER staat op de camping) komt er een update wat betreft foto's, heb ik meteen nog een vraagje welke oplaadbare batterijen AA zijn het best geschikt voor de controller?
Rob van Montfoort
Contacteer:

Bericht door Rob van Montfoort »

Ik gebruik de oplaadbare AA batterijen altijd van het merk GP en wel de serie 2800 mA. Kun je heel veel uren mee rijden.
John Mus

Bericht door John Mus »

en waar koop jij die is wel handig voor me om te weten heb je ook nog een speciale oplader?
Hendrik Prins

Bericht door Hendrik Prins »

ja, die heb ik ook.
goede batterijen. heb een lader, ook van gp doet er ong een uur over. passen dr 4 in
John Mus

Bericht door John Mus »

Ok GP moet het dus worden maar waar koop ik dat, bij een HEMA of moet ik naar een speciaalzaak?

Verder heb ik nog een vraag ik heb zelf al gegoogled maar ik kan het patroon niet vinden dwz het boven aanzicht

Ik wil mijn Tiger 1 zo spuiten:

Afbeelding

het gaat dus om het bovenaanzicht.

Ik wil mijn tank ook wel aanpassen aan de Duitse divisie die nu bij jullie rijdt maar dan wil ik daar wel graag de kleurstellingen van hebben ik heb de Tiger nu toch uit elkaar liggen dus ik kan hem nog steeds overspuiten.
Lijkt me best een leuk idee ik wil me dan wel voorstellen in Arnhem 17 mei misschien heb ik hem tegen die tijd weer rijdend
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast