RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I
-
Hugo Jong
-
Theo Andriessen
-
Barry Mikkes
-
John Mus
-
Hugo Jong
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
John Mus
Re: RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I
He mensen ik ben terug van weg geweest ik ben weer uit mijn hol gekropen haha ik ga gewoon verder met waar ik gebleven was ben alleen afgestapt van de camo het wordt een desert uitvoering nou binnen kort wat foto's tot snel
-
John Mus
Na dit weekend (de TIGER staat op de camping) komt er een update wat betreft foto's, heb ik meteen nog een vraagje welke oplaadbare batterijen AA zijn het best geschikt voor de controller?
-
Rob van Montfoort
- Contacteer:
Ik gebruik de oplaadbare AA batterijen altijd van het merk GP en wel de serie 2800 mA. Kun je heel veel uren mee rijden.
-
John Mus
en waar koop jij die is wel handig voor me om te weten heb je ook nog een speciale oplader?
-
Hendrik Prins
ja, die heb ik ook.
goede batterijen. heb een lader, ook van gp doet er ong een uur over. passen dr 4 in
goede batterijen. heb een lader, ook van gp doet er ong een uur over. passen dr 4 in
-
John Mus
Ok GP moet het dus worden maar waar koop ik dat, bij een HEMA of moet ik naar een speciaalzaak?
Verder heb ik nog een vraag ik heb zelf al gegoogled maar ik kan het patroon niet vinden dwz het boven aanzicht
Ik wil mijn Tiger 1 zo spuiten:

het gaat dus om het bovenaanzicht.
Ik wil mijn tank ook wel aanpassen aan de Duitse divisie die nu bij jullie rijdt maar dan wil ik daar wel graag de kleurstellingen van hebben ik heb de Tiger nu toch uit elkaar liggen dus ik kan hem nog steeds overspuiten.
Lijkt me best een leuk idee ik wil me dan wel voorstellen in Arnhem 17 mei misschien heb ik hem tegen die tijd weer rijdend
Verder heb ik nog een vraag ik heb zelf al gegoogled maar ik kan het patroon niet vinden dwz het boven aanzicht
Ik wil mijn Tiger 1 zo spuiten:

het gaat dus om het bovenaanzicht.
Ik wil mijn tank ook wel aanpassen aan de Duitse divisie die nu bij jullie rijdt maar dan wil ik daar wel graag de kleurstellingen van hebben ik heb de Tiger nu toch uit elkaar liggen dus ik kan hem nog steeds overspuiten.
Lijkt me best een leuk idee ik wil me dan wel voorstellen in Arnhem 17 mei misschien heb ik hem tegen die tijd weer rijdend