@ Martin
Foto's uploden gaat nu ff niet meer photo bucket laad traag en krijg m'n fotos er nu ff niet op.(ja een per half uur ongeveer dat schiet nie op)
Oke het is dus de panzer IV
Wat komt er op/in .(zo veel mogelijk)
Ik ben begonnen met de toren draaibaar te maken (hij kan vanuit de kit wel draaien maar de draaias zit in het midden en verder is alles dicht dus als daar draden van Flits/Recoil/Mg door moeten moet ik dus alles aanpassen naar zeg maar het Tamiya syteem dus in het midden open.
Ik heb een draaikrans & aandrijving uit een heng long Leo gesloopt(1/24)(moest toch ergens met m'n kingTiger overheen walzen

)
de toren draaid boven op het onder dek dus hier moest een binnen rand inkomen zodat de koepel netjes begleid word als hij rond draaid daaraan zit net als bij de tamiya de haakje dat de toren er niet af kan tijdens het draaien.
verder opties worden de tamiya vertraging bakken ik had nog een reserve set liggen en omdat de upgrade tandwielen voor de Bandai bakken niet meer leverbaar zijn, was dat een optie.
ja en dan kom je zo weer bij Hugo terecht ,dus daar wat gewinkeld: Kenny kong Tracks & drive wheel set (als je dat bij de kit opteld ben je al bijna een FO tamiya kwijt

) maarja dan he je wel iets apparts
Een road wheel set/supportwheel set
de dmd enzo word geleverd door m'n sherman(die met een gebroken track op de plank staat)
Gr Marcel