Ik heb nog minder pics. Twee foto's van m'n Pershing terwijl m'n pa reed. De korte 5 min voordat een hap modder de tracks van m'n aandrijfwielen duwde
De overige foto's zijn helaas mislukt wegens technische trouble met mijn camera (gaat binnenkort genieten van z'n 5jaars garantie, blij dat ik die heb)
Ben alweer vrolijk verder met bouwen. Dankzij Jan heb ik de poly caps die ik miste en zit de koepel bijna in elkaar (op de exterieur detaisl na)
Zo eens even de recoil en flash units testen
Martin
Laatst gewijzigd door Martin Noorloos op 18 dec 2005, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook ff een paar foto's van de snertslag Gemert, het was weer goed voor elkaar,koffie/snert /broodjes noem maar op het was er.
de organiserende tankers & mede tankers bedankt voor een geslaagde meeting
gave fotos zeg
vooral mijn tank als hij gaat zwemmen
echt veel dieper dan dat moest hij niet gaan
maar het enne nadeel vond ik wel dat je koude poten kreeg
zowel boven als onder
maar dat mocht de pret niet drukken
zie je nu wel dat een tiger zwemmen kan
Die Kübel is van mijn zoon, help ik hem een beetje mee. Dus die zal wel eerder klaar zijn als de Pershing gezien het moeilijkheidsniveau. Zal ook eens omgebouwd worden met een echte RC besturing.
Met de Pershing ga ik beginnen als de brug af is, nu helaas zeer weinig tijd. Dit weekend bijna geheel op de zaak doorgebracht.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
Ikzelf ben net terug van m'n werk -00:45-
Op jullie forum zag ik dat het een geslaagde dag geworden was
Tussendoor heb ik nog even een gaatje gehad om met een van m'n trucks(en een klein stukje met m'n leo)te rijden-kon ik meteen m'n nieuwe reductie (1:2 1/4) proberen -zeer geslaagd-