Hier staat ook de vraag wat is synthetic rubber cement?
Offtopic, ben jij die Martin die paar jaar geleden op forum van ene Piet rondhing ? Met een T34 (oid) diorama in de sneeuw ?
Niek
Het was een SU-85Niek Peeters schreef:![]()
![]()
Ziet er goed uit Martin, hoe heb je die luikjes zo scharnierend gekregen (stukje Evergreen oid zie ik ?) ?
Hier staat ook de vraag wat is synthetic rubber cement?
Offtopic, ben jij die Martin die paar jaar geleden op forum van ene Piet rondhing ? Met een T34 (oid) diorama in de sneeuw ?
Niek

Is dit misschien wat WEICON Flex + bond *Zwart*?Martin Noorloos schreef:Nog even een vraagje. Wat is synthetische rubber lijm precies? Kan iemand een voorbeeld geven van een dergelijk product, wie maakt het, waar kan ik het kopen etc?
De transportkist is eigenlijk een gereedschapkist (ideetje van m'n pa, stuk lichter dan een zware houten kist en neem niet zoveel ruimte in beslag) en die heb ik gekocht bij een gereedschapswinkel in Gouda.Johan van den Hoven schreef:Martin,
Waar heb je die nette transportkist vandaan?
Zou je de binnenmaten eens kunnen opmeten?
Of dit Tamiya Tamiya Craft Bond TAM87078?Martin Noorloos schreef:Nog even een vraagje. Wat is synthetische rubber lijm precies? Kan iemand een voorbeeld geven van een dergelijk product, wie maakt het, waar kan ik het kopen etc?
In de handleiding van de Pershing staat dat er pebaalde onderdelen gelijmd moeten worden met "rubber cement".Arthur Hermans schreef:Even een ander vraagje,
Wat moet je lijmen?
Hoi,Martin Noorloos schreef:Voor de trekhaak in stap 1 heb ik gewoon CA lijm (sec lijm) gebruikt.
Ik heb het echter nodig voor het aan elkaar plakken van de MG onderdelen en later ook nog bij het kanon etc.
Martin
Als je meerdere soorten lijm zoekt voor modelbouw toepassingen incl.de originele Tamiya lijm (en verf,e.d.)kan je ook naar wapstad in Den Haag gaanAdrie Baak schreef:Voor zover ik kan zien in de handleiding gaat het voornamelijk om plastic met ander materiaal verlijmingen, waar de "synthetic rubber cement" gevraagd wordt.
Adrie