Een geïmproviseerde Brug genaamd:
The Litterbox (Kattenbak)
Het is per toeval ontstaan in eerste instantie was het de bedoeling om een stuk plaat te nemen met daarom een aantal balkjes van verschillende hoogte om er voorzichtig overheen te rijden om mooi het effect van de vering van de tanks te zien.
Dat draaide op iets anders uit!
na het verzamelen van wat rest afval en het op maat zagen van wat latten van een lattenbodem.... weest niet ongerust dit was van een lattenbodem die niet meer werd gebruikt en ik alleen de latten heb bewaard voor...tja stel dat je ze nog kan gebruiken
De eerste test:

Voor de Sherman en King tiger was het goed te doen.
Het volgende was de zijkanten afwerken ,de opritten geschilderd met eiken beits en de ondergrond voor de drooggevallen rivier(tje) bedekt met gipsverband.

De ondergrond geschilderd met donkerbruine verf.

En vervolgens volgestort met grint en ader Deco materiaal.

De klittenband aangebracht en verder de zijkanten met gras en stenen voorzien...en toen kwam ontstond de naam voor dit project dank zij mij vrouw

De lattenbodems eerst geschilderd en vervolgens met zwart grit bekleed.

Nu vond ik dat het wat opgeleukt moest worden met een bijzonder item!
met wat andere items en na het leeggieten van een pot blanke lak en afwerking aan de hoofdeinden is er een mooie brug ontstaan!
Genoeg gekletst de foto's :

Dit was al weer het einde van deze keer, op het moment heb ik voor een volgende keer nog een mooi verslag klaar staan en dat is dan voorlopig de laatste
Groetjes en