Daar ik niet altijd overal heen kan reizen zelf creatief aan het werk gegaan , als eerst laat ik foto's zien van een prive op gezette baan wat ik bij het bedrijf waar ik werk mocht maken samen met een collega.
De baan in zijn opbouw zoals wij hem hebben gemaakt
Een deel van een pad/weg aangelegd is met en een dun laagje beton

Van een ouwe door twee gezaagde band een tunnel gemaakt , van over gebleven oude planken een weg gemaakt , een oude cement kuip op zijn kop gezet en geeft zo een bunker koepel idee. Van door de midden gezaagde 50 liter lege olie drums opslag loodsjes gemaakt.

Het terrein begon eigenlijk met het graven van een kanaal om water af te voeren , hier hebben we een stuk plank op gelegd als zijnde brug .
Als het kanaal droog staat kan er met de tank door heen gereden worden ,op de foto's was hij nog niet aangepast maar het kanaal word nog meer uit gediept.

Het terrein leent zich nu om te testen en mooie foto's met de tanks te maken.

Zwart wit foto's

Wat foto's in het groene oerwoud van onkruid

Naast het buiten werken in de pauze tijd ook nog begonnen met attributen voor zowel binnen gebruik of buiten , daar ik nog genoeg hout had liggen met wat creativiteit wat brug delen gemaakt (foto's volgen nog)
Ik zal samen met mijn collega rustig aan de buiten baan compleet maken en ik zal zelf nog wat meer dingen uit werken om ook binnen een leuke baan uit te kunnen zetten .
Mischien word er met de tijd toegelaten om een keer een rijdag te organiseren , voorlopig zal het voor prive gebruik worden als test terrein/baan
Grt Ivar