Mijn nieuwe torro tiger profi heeft problemen. Kanon werkt wel maar de recoil is weg. Ook geen kanongeluid meer bij afvuren. De barrel geeft wel terugslag weer. Er is ook geen mondingsvuur meer zichtbaar.
Wanneer de IR sensor ingeplugd wordt, hoor ik contiu het kanongeluid terwijl dit niet op de controller geactiveerd wordt. Het enige wat ik gedaan heb is de kap afnemen om een nieuw batterie pack te monteren. De bedrading heb ik bij de stekkers los genomen om de kap netjes opzij te leggen. De tank heeft maar enkele minuten gedraaid en is nieuw . Misschien een domme vraag, maar ik ben nieuw.
Jan
torro tiger problemen
-
ivarprins
Re: torro tiger problemen
de stekkers wel goed terug gemonteerd ? als dat verkeert zit gaat hij ook vreemd doen .
grt Ivar
grt Ivar
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Dag Ivar,
een Torro tank hoeft toch net open voor de accu, die zit toch onder achter een klepje?
Groet,
Jan
een Torro tank hoeft toch net open voor de accu, die zit toch onder achter een klepje?
Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
-
jan glazen
In theorie hoeft de tank niet open. Maar na 20 minuten is de accu leeg en dan wil ik wel graag verder rijden. Dan moet hij toch open om een volle accu te plaatsen.
jan
jan