Ben er ook bang voor....
Ik kon het dan ook niet laten om de vorige eigenaar...die mij (nadat ik het geld overgemaakt had) mailde van "ohja, er zitten 2 wieletjes los"......hierover nogmaals te mailen.
Toendertijd heb ik de overschrijving terug gedraaid en uiteindelijk werd de koop 100 euro.
Inmiddels voor 80 euro onderdelen laten komen en nu zie ik dat de asjes veranderd zijn.
We zullen zien wat ik het beste kan doen..
Vandaag kwam ik er verder achter dat de spanwielen het verschrikkelijk zwaar hadden gehad.
1 was afgebroken en de ander zat scheef.
Eerst eens frame gericht maar ik snapte eigenlijk niet hoe dit zo kon.
Totdat ik de tracks wilde monteren....
Met spanwielen gemonteerd mis ik 2 rijen tracks
Iemand had geprobeerd met 2 rijen tracks minder te gaan rijden waardoor alles onder spanning had gestaan en verbogen/ gebroken was.
Voor mij een geluk bij een ongeluk....ik heb ooit een nieuwe Leopard gekocht van Tamiya.
En daar zitten dezelfde tracks onder.....
En in die doos zaten ook een berg reserve tracks
Nu zitten de tracks er juist onder maar indien ik ze niet had liggen mocht ik nog eens 60 euro aftikken
Komt goed met deze Sherman maar plug and play is het zeker niet.
Zoals je ziet heb ik de rand weggehaald boven de tracks.
Op de meeste foto,s die je vindt via google had de Sherman deze niet gemonteerd.
Ik wil wel de extra beschermplaat op de zijkanten monteren en met putty afwerken..verder komt er nog een berg spullen op het achterdek te liggen want ik heb wel al gezien dat ze de Sherman aardig gebruikten als pakezeltjes toendertijd .....
Hmm....misschien inderdaad wel interessant
Maar dan begin ik aardig tegen de driehonderd euro aan te lopen en das wel een hele hoop geld bij elkaar voor een standaard Shermanneke ....
Eens even over nadenken.....
Thanks voor de tip!