Tamiya Gepard

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Cees Bierkens

Re: Tamiya Gepard

Bericht door Cees Bierkens »

Ad Wouterse schreef:Heren,

Als jullie eerst kijken naar de datum van de laaste posting in het oorspronkelijke onderwerp, dan lezen jullie 6 Oktober 2010
Het onderwerp staat dus al een tijdje stil, Pim is in Juni 2012 voor het laatst on-line geweest.
Daarom was ik er ook benieuwd naar.
marc hermans

Bericht door marc hermans »

dan wil ik nog steeds wel weten hoe hij de achterste radar laat kantelen
Ad Wouterse
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door Ad Wouterse »

Heren,

Misschien een idee om Pim een PB te sturen ? Hij krijgt dan automatisch een melding per e-mail.
Groetjes,
Ad
Pim van de Velde
Contacteer:

Bericht door Pim van de Velde »

Beste Heren,

ik lees af en toe de site nog, maar ik ben op dit moment heel druk met een studie in de avond uren.
Om die reden en omdat er te veel geld en tijd in het project gin zitten heb ik hem stop gezet.

Op zich ben ik een eind gekomen. De uitgesleten (ovale) gaten van de doelkanonnen waren gerepareerd met twee kogellagertjes en een asje er door heen. De geschutskoepel draaide inmiddels op een ring uit een tamiya leo2. Maar het materiaal om mee twee werken was eigenlijk te oud. Het plastic brak bij het minste geringste en tamiya had inmiddels een her uitgave in statische vorm aangekondigd. Dus waarvoor doorgaan met het oplappen van het oude beestje terwijl ik voor het zelfde geld ook de nieuwe uitgave zou kunnen kopen.

Maar met de sgs module ben ik er nooit meer uitgekomen. Of het aan mij lig of aan de sgs module die ik heb gehad zal ik nooit weten. Sgs heeft hem zonder klagen van mij terug genomen wat ik een goede service vindt.

De achterste radar heb ik laten kantelen doormiddel van een micro servo die direct op de module was aangesloten. Echter zoals al eerder in dit topic is gezegd lukte mij het niet om de servo's de in de handleiding aangegeven aantal graden te laten bewegen.

De gepard heb ik daarom achter mij gelaten en mij op een panzer IV en Panther gestort.

Groeten,

Pim
marc hermans

Bericht door marc hermans »

jammer dat je gestopt bent.
veel plezier met je andere tanks
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast