Na de voltooing Sherman was ik weeral aan het bedenken ....wat nu...een aanhanger voor de Sherman?...nee het moet uitdagender zijn.
Tot ik aan het Googelen was op tank transporter en wat leuke dingen zag ook hier op het forum zag ik een Dragon Wagon en in de zoektocht op een paar modelbouwfora al eens een paar dingen stonden over een Bruder speelgoedvrachtauto om bouwen naar RC maar zonder weinig info.
De plaatjes waren er wel en kon ik opmaken dat er gebruik werd gemaakt van onderstellen van bestaande Tamiya RC auto's en zo verbouwd waren om te dienen als chassie.
Nu wel heb een Bruder Mack Granite dieplader gekocht,en deze wordt goed om en verbouwd.

en ben opzoek gegaan naar wat meer info ,voor die tijd heb ik bijna alles van de Trekker eraf gehaald en dat gaat niet gemakkelijk het zit wel mooi met een kliksysteem maar zo goed stevig dat m'n vingers en handen rood en pijnlijk ervan werden ,gelukkig ging het wel goed en toen chassis ontdaan was van de cabine en voorste wielen ben ik naar een modelbouwwinkel geweest om te vragen wat de mogelijkheden waren met dit onderstel................
Als ik Tamiya onderdelen zou gebruiken zou dat duurder zijn dan gewoon bijna een bestaande RCTruck aan te schaffen het zou veel geld kosten en een andere oplossing .... geen idee eigenlijk, maar ja had toch op fora's gelezen van een RC auto onderstel!
Gelukkig had ik mijn idee waar ik al vanaf het begin mee rondliep en ben de speelgoedwinkel ingedoken en een 1:18 RC Nikko modelautotje gekocht.

Dit kittig ding zou binnen een uur ontdaan zijn van onderdelen...maar eerst even een paar rondjes mee gereden

Het onderstel/aandrijving/stuurinrichting daar ging het om..en het onderstel in 3 stukken gedremeld
wordt vervolgd.......
Ben al een stukje verder maar moet nog wat fototjes maken