voor wie nog HL onderdelen zoekt (of knutselproject)

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Wilco Bouwhuis

voor wie nog HL onderdelen zoekt (of knutselproject)

Bericht door Wilco Bouwhuis »

Zie tankjes en afgekeurde modellen, prijs 39,95

http://www.monstercars.nl/index.php?cPath=74_236
Gerrit Van Roy

Re: voor wie nog HL onderdelen zoekt (of knutselproject)

Bericht door Gerrit Van Roy »

Wat bedoeld men met "afgekeurde modellen"? Iemand daar ervaring mee ? of daar al iets gekocht? Op ebay zie je dikwijls dat men tanks als defekt aanbied omdat men dan geen garantie moet geven.Is dit misschien ook zoiets?
Wilco Bouwhuis

Bericht door Wilco Bouwhuis »

Vast wel Gerrit,

Zal ongetwijfeld 'n mankement(je) of oneffenheid(je) aanzitten, maar er zijn genoeg leden zijn met HL spul of wat knutselvaardigheden om 'n goedkoop knutselding te hebben.
Is lijkt mij (mocht er iets niet werken) voor zo goed als nop 100% te krijgen.
Hans de jong

Bericht door Hans de jong »

Goeden dag heren dames ook

Afgelopen week heb ik in het kader van probeer je niets weet je niets bij genoemde firma een (afgekeurde) Panther en een (afgekeurde) Pershing M26 snow Leopard besteld.
De afhandeling is perfect je krijgt bericht over de status van de bestelling zijn er veranderingen wordt je telefonisch (of) per mail op de hoogte gesteld.
Levertijd is zoals vermeld, dinsdag besteld donderdag in huis.
De Panther komt uit de modellen stamp fabriek en dito verfstraat, dus weinig detail.
Er zijn nog wel een aantal aan te bouwen accessoires bijgeleverd.
Hij functioneert naar behoren geen gebreken, alleen op de gebruiks aanwijzing staat de naam "Pershing tank"boven de afbeelding van de Panther. Thatts all
Accescoires eraf over spuiten voor de kenners iets boven ooghoogte zetten en ik hebt een leuk static model.

De Pershing M26 (snow leopard) komt wat beter uit de verf.
Aardig gedatailleerd met nog een aantal op (aan) te bouwen spulletjes, derhalve ook een interessant knutsel project.
Wat er aan de Pershing mankeert is dat het linker aandrijfwiel wat scheef op het asje zit zodat de plastictrack wat misloopt op de overige wielen.
Dit brengt een ratelent geluid met zich mee en een afwijkende koers.
De Pershing komt op een iets lager plankje als static model.

Er is nu in de aanbieding een Panther (afgekeurd) met metalen gearbox, wielen en ijzeren tracks voor € 59.95.

Ten overvloede, voor betere tanks ga ik toch naar Gert toe.
En laten wij allen wel zijn, in het kader van "hoe hou ik moeders rustig" zijn dit geen levensbedreigende aankopen.

Vriendelijke groeten,

Hans de Jong
Gerrit Van Roy

Bericht door Gerrit Van Roy »

"Er is nu in de aanbieding een Panther (afgekeurd) met metalen gearbox, wielen en ijzeren tracks voor € 59.95."

:shock: Damned: Ik heb pas een 2de panther gekocht voor 83€ ,wél met infra rood en metalen gearbox maar nog met plastic tracks.
Maar mischien is het niet slecht om een "onderdelenleverancier" te hebben staan.

"En laten wij allen wel zijn, in het kader van "hoe hou ik moeders rustig" zijn dit geen levensbedreigende aankopen."

:lol: :lol: :lol:

Gerrit
Reinier Zwanink
Contacteer:

Bericht door Reinier Zwanink »

onthou alleen wel goed
die panther is de "foute " panther
gebouwd op een tiger onderstel en de rest aangepast
zou hem beslist niet nemen tenzij je een sturmtiger wilt bouwen
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
Dennis Pop

Bericht door Dennis Pop »

Hallo Allemaal,

Als echte Modelbouwer en Hollander moet je niet alleen naar de prijs kijken, maar ook of er nog wat te knutselen valt : Chessygrin :
Nou ik heb mijn knutselproject gevonden, het is een HL Panther geworden, helaas werkt het zender ontvanger gedeelte niet, tenminste zo ziet het er naar uit.
De zender heeft wisselbare losse kristallen, naar mijn inziens is dit dan een nieuwer type zender ontvanger.
Ik heb al wat gelezen over het RX-18 type, maar weet niet of dit type in mijn tank zit. Waarschijnlijk kunnen jullie mij beter vertellen welk type ik heb.
Heeft iemand van jullie misschien een elektrisch schema van mijn type tank?
Wie weet waar ik eventuele onderdelen kan kopen om de boel weer aan de gang te krijgen?
Verder zijn alle tips welkom met betrekking tot het oplossen van het probleem : Thumbup :
Graag verneem ik jullie reactie.

Grt,
Dennis
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast