Waarvoor deze ringen bedoeld waren weet ik niet maar ze zitten er nu op.
En even over het Scratch-built sub forum,
Persoonlijk vind ik het onzin dat bepaalde bouwprojecten in een apart stuk hebben gekregen.
Elk bouwproject is uniek, of het nou door een beginneling is gemaakt of door iemand die wat meer ervaring heeft.
Hijsringen zou op zicht kunnen, aan de voorkant moet er ook nog een komen.
Ik vind ze alleen een beetje dun, De tank was namelijk ruim 5ton.
En dat scheel kijken valt wel mee, zolang ik er maar niet te veel achter elkaar doe.
De meeste heb ik onder tussen al gehad. Alleen de voorkant van de romp en toren nog.
(en de onderkant als ik daar nog een foto van kan vinden)
jou kennende heb je steeds aandacht voor alle details, daarom dat ik dit even wil opmerken. Volgens mij lopen de 'balkjes" tussen de track in V vorm en niet parallel. Kan echter ook een trompe l'oeil zijn door de hoek van de foto.
groetjes
Peter
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP) moderator BTB
Goed opgemerkt Peter,
Die balkjes lopen inderdaad iets schuin, bovendien moeten ze ook iets dunner zijn.
Maar om de mal wat makkelijker gietbaar te houden heb ik de balkjes iets dikker gemaakt.
Nadeel daarvan is dat de lage delen dan wel erg smal worden als ik de balkjes schuin laat lopen.
Vandaar lopen ze bij mij nu recht.
ik vermoede al dat er toch een reden was waarom jij dit zo had gedaan
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Eerst een siliconen mal gemaakt om te kijken of de tracklinks uberhaupt wel in elkaar passen.
En het vermoeden bleek waar te zijn....
De tracks passen wel in elkaar alleen is het zo krap dat het bijna niet kan bewegen. Toch maar een nieuwe maken.