Wel daar is dan de opvolger de T28, eventueel net als de T25AT een leuk bouw project.
Hmmm misschien maar weer is een partij matto bogies bestellen uit canada.
Laatst gewijzigd door Rene Pranger op 15 okt 2011, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht dat de T95 het zelfde voetrtuig was als de T28.
De buitenste set tracks is namelijk afneembaar. Deze set tracks kon namelijk door het voertuig zelf worden getrokken.
Yep zijn eigenlijk dezelfde voertuigen alleen de naam is anders, de T95 is een gemechaniseerd kanon en de T95 is de TD en die benaming bleef het ook.
Inderdaar de buitenste track,s werden verwijdert met transport en erachter meegesleept, althans was wel de bedoeling.
Ma nah et bouwen van 2 types werd er 1 verwoest door brand en verschrot, en nummer 2 onderging hetzelfde lot alleen de schroothandelaar zette er niet de snijbrander in.
Maar voertuig nummer 2 werd 27 jaar later ergens terug gevonden, en eigenlijk weet niemand wat ermee gebeurt is die 27 jaar.
Ook een verschil in het spel is dat tusse nde tracks nog het boeg deel zit als het waren en bij de T95 zit gewoon een losse ruimte.
Weet eigenlijk niet hoe ze bij de T28 zijn gekomen in deze opstelling, aangezie nallen de naam verandert werd en niet het model
t-28 in het spel heeft vvss ophanging, de t-95 hvss. de echte t95 had hvss. http://forum.shrapnelgames.com/showthread.php?t=34738
klik op drawing, dan zie je de horizontale deel zitten ( demper, olie cylinder, ik weet niet goed wat het is.)
Ondetussen de T95 gehaald in het spel dus gelijk maar ff de foto,s
Dus nu eindelijk een mooi beeld van de T95 kwa detail enzo, aangezien er geen boeken over bestaan en er alleen foto,s van zijn op het net van de mensen die in Aberdeen zijn geweest.
EN dat zijn meer foto,s van afstand dan van detail.
Dus langszamerhand maar is op zoek naar een flink aantal Tamiya bogies
Let wel dit heeft niks met het spel te maken, dus wie o wie waag het niet om het te verwijderen.
Ik weet niet of u bekend ben met het scinen van tanks
Maar als u de scin omzet naar jpg zou u hiermee de bouwtekeningen voor de grootte vlakken zoals de zijkanten en bovenkant de kunnen maken bespaart weer wat denk werk
kwam ik perrongeluk noch tegen
Groet tim
Laatst gewijzigd door tim biersma op 15 okt 2011, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan eigenlijk maar 1 ding zeggen
Doe normaal renee
Wat de tank betreft
Een bizar model
Heb er ooit wel eens aan gedacht maar het vraagt zoveel tamiya onderdelem dat het heel duur wordt
Id bijna niet aan los loopwerk te komen
hahah daarom ben ik eerst aan het afwachten je weet nooit of je weer is een goedkope sloop sherman tegen kom, en anders de bogies los kopen.
Heb er al 6 dus moet er nog 10, en ik heb er de tijd voor eerst de t34 en de vk3601 afmaken en dan nog een vk4501 [ tiger p ] die ik hier heb staan
Tja het is nog maar de vraag of ik de buitenste tracks afneembaar maak lol, want tja zou wel mooi zijn om ze desnoods te kunnen slepen niet echt maar wel mooi als kan