recoil

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Wilco Bouwhuis

recoil

Bericht door Wilco Bouwhuis »

Hmm, zag net dat de recoil van de koti niet werkte, even zetje gegeven en voilá, tenminste dat dacht ik.
Hij liep wel, liep niet totdat hij langzaam bleef lopen ook als de schakelaar van de tank uit staat grrr.

Heb net de recoil los gemaakt en deze is getest in de JP :idea: en werkt hij daarin wel normaal.
Zodra ik hem echter weer aansluit in de Koti gaat ie uit zichzelf lopen en doet ie bij het schot niks/weinig

Uiteindelijk de recoil van de JP is in de Koti geprobeerd en ja hoor, deze gaat ook deze uit zichzelf heen en weer lopen (dus ook als de schakelaar uit staat).

Vrees het ergste (dat het in de MF zit), iemand misschien raad of bekend met bovenstaand probleem ???

Vast bedankt : Thumbup :
Wessel Witvoet

Re: recoil

Bericht door Wessel Witvoet »

Dat lijkt mij idd niet de recoil, maar denk ook niet dat het in de MF zit maar in de DMD, aangezien de MF de soundmodule is.

als je toch voor een nieuwe DMD gaat ken je het beste overstappen op die van de KV-2 aangezien die moderner is en een beter rijgedrag bezit voor een tank (heb deze zelf ook). Hij is wel wat duurder trouwens.

Tis en blijft een dure hobby, helaas...

Groet,

Wessel
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Re: recoil

Bericht door Arthur Hermans »

Het zit in de MF-unit.
Zoiets heb ik ook een keer gehad, en vervangen van de MF-unit heeft het opgelost....
Gr,
Tuur.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast