Geef alleen aan dat ik het voorstel van Wilco verder wel snap, en verder ben ik er klaar mee.
Ik ben iig wel een keer te vinden in Zierikzee, zeker aangezien ik de gelegenheid heb om te pitten bij familie de dag van tevoren
Daar heb je helemaal gelijk in Rene, en ik heb dus vooraf even in de agenda van BTN gekeken of er bij jullie iets gepland stond. Dat bleek alleen op de eerste zondag van oktober te zijn, vandaar ons voorstel voor een meeting op de 16e of 23e oktober (zie: http://www.battletanksnederland.nl/phpB ... =17&t=6000" onclick="window.open(this.href);return false;). Maar een ieder die een keer vrijblijvend wil komen rijden op een willekeurige zondagmiddag (omdat je bijvoorbeeld een weekje vakantie viert in Zeeland of zo), kan via PB contact opnemen om wat af te spreken.Rene Pranger schreef:...Al heb je wel gelijk dat je niet te willekeur datums moet gaan kiezen waarop andere meetings geplannend staan...
Nah kom gezellig keertje naar Rucphen zou ik zeggen (plannen we dat los van Zetten en ZierikzeeTrouwens op Assen na is in het Noorden ook weinig te beleven hoor
Dag Karel,Karel Kestens schreef:is er op 23 oktober een rc tankdag in jullie battlefield in zierikszee.
Luc vande Voorde en ik zouden er naartoe komen, luc met zn HL's en ik met mn tamiya's
je mag gerust antwoorden op mn email
groetjes
karel