Maar ik wilde er meteen wat aan gaan doen om hem naar mijn eigen smaak te maken.
Zo kreeg ik hem binnen!

Na alle additionele onderdelen te hebben verwijderd en de oude verf met een beetje thinner.
Ben ik begonnen met het opnieuw aanbrengen van de grijze grondverf.
Ps deze bussen op acryl basis (staat op de bus) staan bij de action in het vak een kosten maar 1,95 per 400ml en de tamiya verf gaat hier erg goed op (bijt elkaar niet).

Na het aanbrengen van de extra panzerplaten ben ik begonnen met spuiten.
In de kleur xf-62 donkergroen en daarna gelijk door met het verweren en stoflaag en hier een daar wat roest!

Nog wat foto's met betere belichting.

Voor de sherman zijn nog metalen tracks onderweg ,lagers voor de loopwielen en impact return rollers met rubberen loopvlak.
Van de week ook nog even contact gezocht met Nick aguilar voor zijn T-23 toren,maar ik twijfel nog.
Want axel van axel-modellbau komt ook met een T-23 toren en die ziet er perfect uit zie onderstaande link:
http://www.rc-panzerketten-forum.com/wb ... r=0&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Een brutaal mens heeft de halve wereld dus probeerde ik ook een voorserie van deze toren via Alex te bemachtigen maar hij trapt er "nog" niet in!
Hahaha jammer.
Ik hoop dat jullie mijn eerste airbrush en weatherings werk wat vinden!
Het enige wat ik nog wil doen zijn de witte sterren en nummers erop spuiten misschien heeft iemand een tip hoe dit te doen!
Eelke heb jij misschien zin om me helpen met een sjabloon??
En welke vernis raden jullie aan om de doffe kleur niet kwijt te raken?
Gr Dave