Russian Heavy Tank KV-2
-
Richard de Vries
Russian Heavy Tank KV-2
Laatst gewijzigd door Richard de Vries op 26 jun 2016, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Rene Pranger
Re: Russian Heavy Tank KV-2
Wel na al door veel mensen aanschouwt te zijn, tijdens de nieuwjaars meeting te Zetten
Mijn Beute Kv-2

Zoals ik al zei tegen je Richard, ik ben blij dat ik niet meer de enige binnen de club of in nederland ben met een rijdende bunker.
Hij rijd al weer een flink aantal maanden, en ben er nog steeds zeer over te spreken.
Greets Rene
Ps zoals ik Richard al vermeldt had en ook gelijk maar voor jou Martijn, let er vooral op bij het rijden dat je hull bij het idler wiel niet wordt krom getrokken.
Mocht dit jammer genoeg gebeuren, dan een kijkje nemen in mijn KV-2 project voor de oplossing
Mijn Beute Kv-2

Zoals ik al zei tegen je Richard, ik ben blij dat ik niet meer de enige binnen de club of in nederland ben met een rijdende bunker.
Hij rijd al weer een flink aantal maanden, en ben er nog steeds zeer over te spreken.
Greets Rene
Ps zoals ik Richard al vermeldt had en ook gelijk maar voor jou Martijn, let er vooral op bij het rijden dat je hull bij het idler wiel niet wordt krom getrokken.
Mocht dit jammer genoeg gebeuren, dan een kijkje nemen in mijn KV-2 project voor de oplossing
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Re: Russian Heavy Tank KV-2
De KV 2 van Richard de Vries.

Greetz,
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche