Ha die Rob (Wernars dan.......

)
Ben vandaag naar Goes geweest met de RC Armour group Holland en heb daar mijn T-55 A eens lekker laten rondrossen.
Heb het ding uit duitsland van een particulier (en meteen een overnachtingsadres
voor Panzermuseum Munster erbij gekregen

)
Ik heb de komplete nieuw Hooben elektroniek er ook nog bij, zier er overigens zeer goed uit.
Met de Tamiya DMD/MF -units van een KV-1 rijdt die perfect. Net als de pershing
lekker op toeren laten razen met stilstand. met iets gevoel de gasknuppel bedienen
kun je het geluid van de motor eerst op laten komen voor de tank zich in beweging zet !! de motoren zijn wel een stuk langer, maar hebben dikke koperen tandwielen en vind ik overigens vrij mooi lopen ! Wel weinig ruimte in de bak, vrij ondiep, zie je wel als je een T-55 nasst andere tanks neerzet hoe laag die is.
DMD/MF linksvooraan boven elkaar, rechts vooraan accu, speaker (géén ruimte voor een klankkast helaas)recieverdraadjes langs zijkant MF-unit naar voren.
Stroomdraden naar aandrijving onder MF-unit door, dan zijn de draden tenminste weggewerkt om alles erin te kunnen krijgen.
Snelheid van Tank is volgens mij echt wel in orde, kan ook zeer langzaam rijden met de Hooben aandrijvingen.
groetjes
Chris