Rijdend materieel

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Rijdend materieel

Bericht door jan vd poel »

Ik weet zo niet of deze club bekend is: ASPHM
Kwam ik al surfend even tegen.
http://www.asphm.com/index.htm
Veel rijdend (gemaakt) materieel van allerlei landen.

Misschien een leuk idee om als club daar eens rond te snuffelen? (alleen leden??)
Ik weet zo niet of ze daar ook een andere taal dan Frans spreken (waarschijnlijk wel Duits).

Snuffel eens door de site en op internet staan diverse filmpjes waar ze echt rijden met dat spul, o.a. Hetzer, BMW motor.

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
Leroy de Looff

Re: Rijdend materieel

Bericht door Leroy de Looff »

Die SU100 is wel heel mooi zeg, ziet er uit alsof het rijden met die lange loop nog iets is waaraan ze moeten wennen, bijna elk boompje word aangetikt :P Vraag me af of ze die Goliath ook werkend hebben, kan er geen wijs uit met dat frans haha.

Staan wel hele mooie voertuigen op zeg.
Wessel Witvoet

Re: Rijdend materieel

Bericht door Wessel Witvoet »

die Su-100 is afkomstig uit het pteau museum (de eigenaar heeft deze verkocht) Helaas was de grond nat toen ik kwam en kon hij er niet meer rijden zonder het hele terein om te ploegen. Had anders ook een SU-100 op mijn lijstje van tanks waar ik op meegereden heb.

Maar het is wel een hele mooie site, ja! Ben vooral blij met die detail fotos van de M10. : Thumbup :
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast