37mm Flak 37

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
leonard van Teeffelen

Re: 37mm Flak 37

Bericht door leonard van Teeffelen »

He Arjan,

Leuk om je weer teug te zien hier,

Hopenlijk gaat het inmiddels beter met je.

onlangs tijdens een bijeenkomst hadden we het nog over de afdeling Texel

Ik frees dat ik in der daad de USAAF United states army airforce (de USAF werd pas in 1947 opgericht)
moet gaan uitbereiden ik zoek nog een P-47 en P-51 voor een redelijke prijs. In Baden-Sollingen staat nog een FW-190 voor slechts 65,-euro,s HaHa daar heb ik m,n Spitfire gekocht.

groeten Leonard
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

Haha mooi kanonvoer voor mijn flakje.
Laat ze maar komen. :twisted:
Tot in assendelft.

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Arjan Does

Bericht door Arjan Does »

Dank jullie wel voor de fijne reacties, gaat wel weer wat beter maar nog niet helemaal de oude.
Op het moment staat er een hoop in opslag in de schuur en bij mijn ouders die wat meer ruimte hebben dus qua foto´s zal ik kijken wat ik kan doen. Buiten een mooie display maken wordt ´m even niet... :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag trouwens in het project bunker ook een wachtpost die in aanbouw is, zo een heb ik twee en een half jaar geleden ook gemaakt.
Zal wat foto´s gaan maken.Hier nog wat oude plaatjes, er staat inmiddels zoveel spul en ik heb làng niet overal foto's van, ik geloof dat er inmiddels 7 of 8 tanks staan, een bult vrachtwagens etc etc. Ik was een leger aan het bouwen hè.... En nòg.
Maar goed, ik zal weer even mijn klep houden, want het toppic ging ergens anders over..... :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tanks en de luftwaffe staan hier niet bij.Op Texel zijn we klaar voor Normandië twee in ieder geval.... : Sailor :
Wellicht nu begrijpelijk waarom ik nooit naar Zetten kwam, wil het heel graag met BTN delen maar het is bij vrede niet meer te vervoeren....
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

He Arjan Mooi spul heb je staan.

Maar bij deze ga ik weer verder met de flakbunker.
Heb wat gras erbij gepland en geprobeerd prikkeldraad te maken.
Helaas bleken de draad geleiders aan de kleine kant te zijn dus moet langere maken.
Afbeelding
Hopelijk alles klaar voor Battlefront Assendelft.

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Arjan Does

Bericht door Arjan Does »

Ziet er ook top ! uit : Thumbup :
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast