Tripje Zuid-Limburg "Epen"
-
Gerrit Keeman
Tripje Zuid-Limburg "Epen"
Beste mensen,
Der Kaiser zit een paar dagen in een Heerlijkheid uit te rusten.
Wie kan mij vertellen of er een bijzonderen modelbouw shop in de omgeving is van Maastricht en/of Aken.
Fort Eben Emael ga ik even langs bij slecht weer als de planning het toelaat.
Gruss Der Kaiser.
Der Kaiser zit een paar dagen in een Heerlijkheid uit te rusten.
Wie kan mij vertellen of er een bijzonderen modelbouw shop in de omgeving is van Maastricht en/of Aken.
Fort Eben Emael ga ik even langs bij slecht weer als de planning het toelaat.
Gruss Der Kaiser.
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Re: Tripje Zuid-Limburg "Epen"
Hoi Gerrit,
In Aken heb je Hünerbein Modellbau. Een grote zaak maar of er iets voor jou bij is ? Ze zitten op de Markt 9-15.
En aan deze kant van de grens Shamrock in Maastricht. Er zijn er nog wel meer maar dat is meer treinen en plastic bouwdoosjes.
Veel plezier.
In Aken heb je Hünerbein Modellbau. Een grote zaak maar of er iets voor jou bij is ? Ze zitten op de Markt 9-15.
En aan deze kant van de grens Shamrock in Maastricht. Er zijn er nog wel meer maar dat is meer treinen en plastic bouwdoosjes.
Veel plezier.
Groetjes,
Ad
Ad
-
Mario Amory
En in Maastricht (Wijk Heer) ligt Shamrock-Modelbouw.
http://www.shamrock-maastricht.nl/
Ligt niet al te ver van de snelweg verwijderd.
Gr. Mario
http://www.shamrock-maastricht.nl/
Ligt niet al te ver van de snelweg verwijderd.
Gr. Mario
-
Dave Caenen
- Contacteer:
ik weet niet hoelang je hier bent. (dit weekend) misschien een dagje de hürtgenwald in? En la gleize ligt ook om de hoek. Mocht je deze week nog hier zijn ik heb dinsdag nog vrij de hele dag dan kunnen we misschien hier in de buurt nog afspreken.
-
Gerrit Keeman
Dave,
Bedankt voor je info. Ik ben met meerdere mensen dus ik kan me niet vrijmaken voor een onderonsje, maaar Dave je houdt een tegoedbon voor het geval dat. Mogelijk ga ik langs fort Eben Emael en het bos bij Aken zal later bekeken worden, want woensdag ben ik weer thuis.
Groeten Gerrit.
Bedankt voor je info. Ik ben met meerdere mensen dus ik kan me niet vrijmaken voor een onderonsje, maaar Dave je houdt een tegoedbon voor het geval dat. Mogelijk ga ik langs fort Eben Emael en het bos bij Aken zal later bekeken worden, want woensdag ben ik weer thuis.
Groeten Gerrit.
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Je bent net te laat met langs het ford gaan. Gisteren en eergisteren was het open en werden er rondleidingen gegeven. Zelf ben ik gisteren in het hürtgenwald geweest. Misschien dat ik morgen de wandeling ga maken van af het museum aldaar zo het pad af waar het heftigste is gevochten.
-
Gerrit Keeman
Dave,
Ja das dan pech maar het fort is toch wel te bezichtigen? (hoop ik).
Veel plezier, Gerrit.
Ja das dan pech maar het fort is toch wel te bezichtigen? (hoop ik).
Veel plezier, Gerrit.
-
Dave Caenen
- Contacteer:
nu in het najaar kun je alleen op bepaalde weekenden terecht. Door de weeks is er dacht ik niks. je kunt wel tot aan het fort komen en de buitenkant bekijken.