BTN bijeenkomst Keep Them Rolling 10 okt. 2010 te Breda

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Gideon van der Giessen

Re: BTN bijeenkomst Keep Them Rolling 10 okt. 2010 te Breda

Bericht door Gideon van der Giessen »

Zoals eerder gemeld kom ik ook, echter vanwege meerdere verplichtigingen zal ik niet de hele dag aanwezig zijn.
Leroy de Looff

Bericht door Leroy de Looff »

Sjo accu's zijn eindelijk vol. Tiger, Sherman en Panzer3 zijn ingepakt. Neem ook 1 van mijn bunkertjes mee, heb er nog geen krat voor anders had ik ze allemaal ingepakt, heb er namelijk 17 in totaal :D

Ik heb er zin in, net van Mr oet morn vernomen dat het morgen lekker weer is, dus kom maar op met die meeting.

Voor degene die Breda niet goed kennen, neem zeker een TomTom mee, want er is van alles open gebroken daar in de buurt, en ik weet niet in hoeverre je om moet rijden om er te komen.
Gideon van der Giessen

Bericht door Gideon van der Giessen »

Kopie van de Keep them Ropling mail list:

Voor mensen die vanaf de A27 (afslag Breda/ Dorst / Gilze-Rijen) naar de beurs willen komen dienen rekening te houden met een afsluiting van het eerste stuk van de noordelijke rondweg N285 Nieuwe Kadijk.
U moet dan door het centrum om bij het beursterrein te komen.
Mogelijk is het handiger (en sneller) om de vanaf de A16 bij Princeville Breda binnen te rijden via de Lunetstraat en Backer en Reubweg.

Of anders:

Wat ook een optie is om de A59 op te gaan en bij afslag Terheijden de N285 ri. Terheijden te nemen.
Na Terheijden doorrijden en industrieterrein Krogten (locatie beurs) te volgen.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
Wessel Witvoet

Bericht door Wessel Witvoet »

Het is nie helemaal zeker meer dat ik kom, ben vandaag al dag wezen tank rijden (op 1:1) En ben tog erg moe van zo'n dag. Kan zijn dat ik er morgen gewoon ben. Kan zijn dat ik er later ben (meest waarschijnelijke). kan ook zijn dat ik er niet ben. kzie morgen wel effe.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast