matorro King Tiger

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Peter Klooster

matorro King Tiger

Bericht door Peter Klooster »

Geachte leden

Mijn naam is Peter Klooster ik ben net lid geworden.
Ik heb een vraag mijn zoontje Lorenzo heeft een paar RC tanks waar onder een Matorro King Tiger, daarmee heeft hij in het zand gereden dat moet geen probleem zijn dacht ik ,maar nu een dag later wilde hij weer rijden en de tank doet heel vreemd stationair motor geluid is het enige geluid wat nog werk.
Nu wilde ik hem open maken ,maar ik kan geen schroeven vinden.
Moet de track er misschien af of moet ik iets anders los maken om de kap eraf te krijgen.Als het een echte was geweest had ik het wel geweten even naar het onderhoudspeleton haha kan iemand ons misschien info verstrekken.

bvd
P Klooster & Lorenzo
Rene Pranger

Re: matorro King Tiger

Bericht door Rene Pranger »

Hoi Peter

Wel ten eerst welkom op het forum , en tegelijk het woord van op dit forum gebruiken we onze volledige naam.
Ok over de mato KT, vaak ziten de schroefjes heel goed verstopt.
Dus niet gaan lopen trekken aan het bovendek enzo, je zou dus inderdaad de track,s kunnen verwijderen.
Meestal zitten daaronder de schroefjes verstopt, of misschien dat iemand hier nog in het bezit is van een mato KT die je uitleg kan geven.

Greets Rene
Peter Klooster

Bericht door Peter Klooster »

Rene Pranger schreef:Hoi Peter

Wel ten eerst welkom op het forum , en tegelijk het woord van op dit forum gebruiken we onze volledige naam.
Ok over de mato KT, vaak ziten de schroefjes heel goed verstopt.
Dus niet gaan lopen trekken aan het bovendek enzo, je zou dus inderdaad de track,s kunnen verwijderen.
Meestal zitten daaronder de schroefjes verstopt, of misschien dat iemand hier nog in het bezit is van een mato KT die je uitleg kan geven.

Greets Rene
Ok dankje ga morgen gelijk kijken
mfg Peter & Lorenzo Klooster
Michael Rayen
Contacteer:

Bericht door Michael Rayen »

ik heb wel vaak horen zeggen dat matorro tanks niet goed tegen zand en iets harder terrein kunnen en dat ze bestemd zijn om op harde ondergronden te rijden of binnenhuis.
Dave Caenen
Contacteer:

Bericht door Dave Caenen »

Zoals het klinkt is de hoofdprint van de kingtiger kapot. De eerste serie heeft dit probleem vaker. Ik heb zelf dezelfde gehad en deze had ook dat probleem. De enige mogelijkheid is een nieuwe print halen of ombouwen naar andere electronica.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast