BTN Bijeenkomst Schaarsbergen 8 aug + militairiabeurs

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Hans Kraaijeveld

Re: BTN Bijeenkomst Schaarsbergen 8 aug + militairiabeurs

Bericht door Hans Kraaijeveld »

Hoi Allemaal,

Zondag j.l. sof en tof! Supergezellig zo'n klein clubje, ruimte zat.. :lol:
Jammer dat Rob zijn spanwiel er af liep en laten we met zijn allen nou geen 10 sec. lijm bij ons hebben.. : Blink :
Overigens een bijzonder fraaie Jagdpanzer Rob, een lust voor het oog!

Martin Binnenkamp heeft van dit megaspektakel nog wat impressies gemaakt, we moesten 1 keer opbreken voor regenval, de verder dag was het heerlijk weer.
Ook de militairiabeurs was erg leuk, maar ja er was weer zo'n mooie kraam met boeken... :lol:

Belangstelling genoeg

Afbeelding

Mijn Sherman met tunnelvisie :roll:

Afbeelding

Het leek net een battle, een mooie KV-1 zonder BU en een Dalmatische Kingtiger met BU. Wisten de toeschouwers veel... :lol:

Afbeelding

Dit was om ongeveer 10.30 uur het battlefield toen wij aan kwamen, aanschouw en huiver : WohoW :

Afbeelding

We hebben ons verder prima vermaakt, hebben veel vragen van toeschouwers beantwoord, dus de eer van de BTN is gered!
Hopelijk herkansing in september.

Groetjes,

Hans.
Richard Heus

Bericht door Richard Heus »

Hans Kraaijeveld schreef: Ook de militairiabeurs was erg leuk, maar ja er was weer zo'n mooie kraam met boeken... :lol:
Mocht je mij (Poppy Books) bedoelen, dan komen we elkaar misschien wel meer tegen dit jaar (SMC-Eindhoven, EvenTT-Assen, KTR-Breda).
Mijn zoon (5 jaar) was in ieder geval blij met hetgeen hij weer aan rijdende tanks kon zien en zal alweer uitkijken naar de volgende keer.
Robert Voogt
Contacteer:

Bericht door Robert Voogt »

Poppy books? daar heb ik een keer mijn KV boeken van tankograd besteld. Nette & snelle bestelling!

Over de bijeenkomst, ik snap dat het museum teleur gesteld was over de lage opkomst. Echter, wij zijn ook maar mensen. Ik vind de reactie in de brief een tik overdreven. ("Als we niet van de gemaakte afspraken op aan kunnen, dan moeten er maar andere besluiten worden genomen.")
We vragen er toch geen geld voor...

Misschien is het mogelijk om een poll toe te voegen aan een bijeenkomst-topic. Zo kan je snel aangeven of je "wel"/"niet"/"weet nog niet" komt. (met de mogelijkheid om je keuze op een later moment te wijzigen).

Om het wat dwingender te maken, zou je het zo kunnen aanpakken dat BTN leden pas van het forum weer gebruik kunnen maken zodra ze de keuze gemaakt hebben. (dit is slechts 1 van de mogelijke oplossingen)
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Kraaijeveld

Bericht door Hans Kraaijeveld »

Hoi Richard,

Ja, jouw kraam bedoelde ik. wat een geweldige keus aan boeken had je daar. Elkaar ontmoeten zal wel weer even duren, maar jouw site heb ik al gevonden, de
e-mail is geduldig! :wink:

Groet,

Hans.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast