BTN Bijeenkomst bij Ford Veldhuis op 29 augustus 2010
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
BTN Bijeenkomst bij Ford Veldhuis op 29 augustus 2010
Gewoon de tekst van vorig jaar:
We zijn weer uitgenodigd om een dag door te brengen bij Fort Veldhuis te Heemskerk. Vorig jaar hebben de mensen die daar waren het zo goed gedaan dat we weer uitgenodigd zijn om een dag te komen rijden. Dit is geworden op zondag 29 augstus 2010 om het in dezelfde tijd te doen als vorig jaar.
Het fort gaat op om 10.00 uur dus het is de bedoeling dat we daar wat ruim van te voren aanwezig zijn. Voor de vroege vogels: de medewerkers zullen daar om 09.00 uur zijn. Afhankelijk van het weer zullen we buiten of in een zaaltje binnen rijden. De oppervlakte is niet bijster groot, zeker het zaaltje niet, maar er is zeker iets van te maken met de dioramaspullen. De ondergrond zal helaas geen zand zijn, in ieder geval niet in het zaaltje, buiten kunnen we mogelijk een klein beetje gebruiken.
Het fort zelf is trouwens ook een bezoekje waard. Het is bewonderingswaardig te zien wat deze mensen voor noeste arbeid verrichten om de vliegtuigen, eventueel met nog aanwezige bemanningsleden, te bergen en vervolgens in kamers in het fort tentoon te stellen. Zie voor verder bijzonderheden en de makkelijkste weg er naar toe deze link:
http://www.arg1940-1945.nl/pages/inhoudsopgave.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
In het fort zijn koeken, repen, tosti's en ijs te koop. Voor de snackbar moeten we ongeveer 5 minuten rijden naar Assendelft. Koffie is gratis.
We zijn weer uitgenodigd om een dag door te brengen bij Fort Veldhuis te Heemskerk. Vorig jaar hebben de mensen die daar waren het zo goed gedaan dat we weer uitgenodigd zijn om een dag te komen rijden. Dit is geworden op zondag 29 augstus 2010 om het in dezelfde tijd te doen als vorig jaar.
Het fort gaat op om 10.00 uur dus het is de bedoeling dat we daar wat ruim van te voren aanwezig zijn. Voor de vroege vogels: de medewerkers zullen daar om 09.00 uur zijn. Afhankelijk van het weer zullen we buiten of in een zaaltje binnen rijden. De oppervlakte is niet bijster groot, zeker het zaaltje niet, maar er is zeker iets van te maken met de dioramaspullen. De ondergrond zal helaas geen zand zijn, in ieder geval niet in het zaaltje, buiten kunnen we mogelijk een klein beetje gebruiken.
Het fort zelf is trouwens ook een bezoekje waard. Het is bewonderingswaardig te zien wat deze mensen voor noeste arbeid verrichten om de vliegtuigen, eventueel met nog aanwezige bemanningsleden, te bergen en vervolgens in kamers in het fort tentoon te stellen. Zie voor verder bijzonderheden en de makkelijkste weg er naar toe deze link:
http://www.arg1940-1945.nl/pages/inhoudsopgave.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
In het fort zijn koeken, repen, tosti's en ijs te koop. Voor de snackbar moeten we ongeveer 5 minuten rijden naar Assendelft. Koffie is gratis.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ton Duits
Re: BTN Bijeenkomst bij Ford Veldhuis op 29 augustus 2010
Hallo,
Ik ben vrij op deze datum. Dus het moet al gek lopen wil ik er niet bij zijn. Het is wel een erg kleine lokatie maar wel leuk en gezellig.
Groetjes,
Ton...
Ik ben vrij op deze datum. Dus het moet al gek lopen wil ik er niet bij zijn. Het is wel een erg kleine lokatie maar wel leuk en gezellig.
Groetjes,
Ton...
- Niels Jansen
- Contacteer:
Ik moet me helaas afmelden voor de thuiswedstrijd.
Op een of andere manier word het altijd tussen mijn nachtdiensten in gepland.
En helaas is het vakantie periode bij ons dus drama met vrij krijgen.
Op een of andere manier word het altijd tussen mijn nachtdiensten in gepland.
En helaas is het vakantie periode bij ons dus drama met vrij krijgen.
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
-
Theo Andriessen
Wij zullen er ook bij zijn
Dus dat maakt een mooi lijstje......
Ton
Jeanette
Theo
En velen anderen, dat maakt samen 10 voilla het gaat door
Oh bij deze nog een linkje
http://www.arg1940-1945.nl/activiteiten.htm
En de home pagina, de link in het eerste bericht geeft nogal een rare melding...
http://www.arg1940-1945.nl/index.htm
Groeten Theo
Dus dat maakt een mooi lijstje......
Ton
Jeanette
Theo
En velen anderen, dat maakt samen 10 voilla het gaat door
Oh bij deze nog een linkje
http://www.arg1940-1945.nl/activiteiten.htm
En de home pagina, de link in het eerste bericht geeft nogal een rare melding...
http://www.arg1940-1945.nl/index.htm
Groeten Theo
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 07 aug 2010, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rene Pranger
Ik zal ook proberen erbij te zijn, als de 1 niet gaat kan ik altijd proberen met iemand anders mee te rijden.
Ja toch lucifer.
Greets Rene {Satan}
Ja toch lucifer.
Greets Rene {Satan}
-
Gerrit Keeman
Rene en Theo,
Het zal erom hangen of ik kan komen en ben genegen om de 666 op te halen zodat het fikke met lucifer erin kan.
Het goederen depot kan dan misschien ook mee al istie niet helemaal in de verf.
We zullen zien 666 hoort nog van mij.
Gruss Der Kaiser.
Het zal erom hangen of ik kan komen en ben genegen om de 666 op te halen zodat het fikke met lucifer erin kan.
Het goederen depot kan dan misschien ook mee al istie niet helemaal in de verf.
We zullen zien 666 hoort nog van mij.
Gruss Der Kaiser.
-
Theo Andriessen
Ach Rene woont zo dichtbij, die kan het ook lopend af
Maar dat maakt een ander lijstje
Ton
Jeanette
Karel
Theo
Lucifer
Rene
Satan
Stuka Gerrit
666
En een paar anderen onder voorbehoud maakt 10
dus het gaat door
Oh Stuka Gerrit die hoort er wel bij te zijn, kan die mooi even die opgegraven Stuka onderdelen bekijken die daar in het museum tentoongesteld staan
Maar dat maakt een ander lijstje
Ton
Jeanette
Karel
Theo
Lucifer
Rene
Satan
Stuka Gerrit
666
En een paar anderen onder voorbehoud maakt 10
Oh Stuka Gerrit die hoort er wel bij te zijn, kan die mooi even die opgegraven Stuka onderdelen bekijken die daar in het museum tentoongesteld staan
-
Theo Andriessen
Wie komt er ook naar Fort Veldhuis......
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 09 aug 2010, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Theo Andriessen
Wij zijn zoals gebruikelijk rond 10 uur ter plaatse voor een leuke dag.
Groeten Theo
Groeten Theo
-
Karen Smolders
Dit zijn de mensen die zich voor deze bijeenkomst hebben aangemeld.
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Ton Duits
Rene Pranger
Gerrit Keeman ?
Ronald Klaui
Leonard van Teeffelen
Zijn er nog meer gegadigden?
Hier melden, Aub.
Dit kan nog tot en met a.s. zondag 15 augustus.
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Ton Duits
Rene Pranger
Gerrit Keeman ?
Ronald Klaui
Leonard van Teeffelen
Zijn er nog meer gegadigden?
Hier melden, Aub.
Dit kan nog tot en met a.s. zondag 15 augustus.
Laatst gewijzigd door Karen Smolders op 13 aug 2010, 11:05, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Ronald Klaui
hallo allemaal
bij deze meld ik me ook aan voor fort veldhuis 29 augustus
groeten Ronald
bij deze meld ik me ook aan voor fort veldhuis 29 augustus
groeten Ronald
-
leonard van Teeffelen
Ik kom ook maar weer eens m,n gezicht laten zien.
kan ik gelijk kijken hoe het met de V-1 gaat!
Leonard
kan ik gelijk kijken hoe het met de V-1 gaat!
Leonard
-
Rene Pranger
Ik ben vandaag na me werk ff op bezoek geweest te fort veldhuis, daar gesproken met de Secretaris en ff wat dingen besproken kwa locatie.
We hebben zoals vorig jaar dezelde plek tot onze beschikking, alleen heb ik het idee voor gesteld om dus dan niet opdezelfde plek te battleen.
Maar dan aan de rechterkant, daar zit ook zo een uitstulping en omdat het vlak bij het terras is is in mij ogen het terrein iets groter.
Voornamelijk minder van die bomen aan de zijkant, der staan fietsen rekken maar die worden eventueel verwijdert mochten we die kant kiezne om te rijden.
Een andere optie waar ie mee kwam na uitleg van hoe of wat kwa slecht weer, dan kunnen we uitwijken naar binnen in de filmzaal.
Die zaal is hmm ongeveer 5x8 meter, en die kan als nodig is leeg gehaald worden.
En dan mag er ook zand gedumpt worden om iets van te creeeren, of voor ondergrond.
Tot zover deze info.
Greets Rene
We hebben zoals vorig jaar dezelde plek tot onze beschikking, alleen heb ik het idee voor gesteld om dus dan niet opdezelfde plek te battleen.
Maar dan aan de rechterkant, daar zit ook zo een uitstulping en omdat het vlak bij het terras is is in mij ogen het terrein iets groter.
Voornamelijk minder van die bomen aan de zijkant, der staan fietsen rekken maar die worden eventueel verwijdert mochten we die kant kiezne om te rijden.
Een andere optie waar ie mee kwam na uitleg van hoe of wat kwa slecht weer, dan kunnen we uitwijken naar binnen in de filmzaal.
Die zaal is hmm ongeveer 5x8 meter, en die kan als nodig is leeg gehaald worden.
En dan mag er ook zand gedumpt worden om iets van te creeeren, of voor ondergrond.
Tot zover deze info.
Greets Rene
-
Ton Duits
Ik zit momenteel met een "tennisarm" thuis. Hoop dat het gauw beter gaat. Ben nu druk bezig met de nieuwe zender, de ÊX-2,4GHz ziet er leuk uit. Nu nog aan het werk krijgen.
Groetjes,
Ton...
Groetjes,
Ton...
-
Karen Smolders
Hallo allemaal,
Wegens te weinig aanmeldingen, 5 + 2 onder voorbehoud, moet ik helaas deze bijeenkomst, als zijnde een BTN bijeenkomst, afgelasten.
Maar een ieder kan vrijblijvend er een gezellig evenement van maken, maar niet onder de vlag van BTN.
Ik zal dit ook aan het museum doorgeven.
Wegens te weinig aanmeldingen, 5 + 2 onder voorbehoud, moet ik helaas deze bijeenkomst, als zijnde een BTN bijeenkomst, afgelasten.
Maar een ieder kan vrijblijvend er een gezellig evenement van maken, maar niet onder de vlag van BTN.
Ik zal dit ook aan het museum doorgeven.