Junkers JU 87B-2 STUKA.

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Gerrit Keeman

Junkers JU 87B-2 STUKA.

Bericht door Gerrit Keeman »

Achtung,

Der Kaiser gaat ook de lucht in!
Jawel sinds vandaag bezit "Der Kaiser" luchtondersteuning van een STUKA schaal 1/18. : Groupwave :
Natuurlijk zal "BATTLEFRONT" Assendelft dus ook wel een Flughaffen gaan inrichten met bijbehorende(n) jeweetwel.
Foto's komen nog maar kon niet wachten met de berichtgeving aangezien de ALLIES dan ook kunnen reageren.
Tot later en groet van Gerrit. : Thumbup :
Martijn Deleij

Re: Junkers JU 87B-2 STUKA.

Bericht door Martijn Deleij »

zolang we maar tussen de bomen het vliegveld maar zien :wink:
Komt er ook nog een veldhospitaal? : Hurted : hoop dat het iig beter gaat met de : Thumbup :
Gerrit Keeman

Martijn,

Het vliegveldje zal te zien zijn.
Hospitaaltje weet ik nog niet.
Mijn duim gaat goed zal nog wel even duren.
Zijn nu bezig met hout in te slaan voor een bouw/constructiedag te organiseren.
Wij, "Der Kaisertjes", willen een bouw- of constructiedag organiseren binnenkort omzodoende voor iedereen wat wils te gaan doen dan alleen Battlen.

Gruss Gerrit.
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

He Gerrit

als je een keer hulp nodig heb moet je maar een gil geven dan kijk ik wel of ik kan komen helpen.

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

HaHa m,n P-38 "Lightning" lust hem rouw !

hoewel ze elkaar in het echt niet vaak bevochten, tegen de tijd dat de P-38 in Europa verscheen waren de stuka,s al naar het oostfront verplaatst omdat ze bij bosjes werden afgeknald door Spittfire,s en Mustang,s
Wel imposant zo,n Stuka. was destijds het eerste vliegtuig met luchtremmen, na een duikvlucht trok het toestel automatisch op... omdat de piloot dan meestal een black-out had !

Onlangs kreeg ik de tip dat er nu een vliegend 1/18 B-25 Mitchell te koop is.. hoe gaaf is dat boven het battlefield? :lol:

groeten Leonard
Gerrit Keeman

Leonard,

Klopt allemaal, maar ik vindt het gewoon een imposant stukje vliegtuig wat niet mag ontbreken op het Battlefront.
De STUKA hangt nu in mijn hobbykamer gewoon een mooi ding.
Zal vanvond nog mijn goederen depot verder afmaken want mijn duim laat weer knutselwerk toe.
Leonard we zien elkander wel weer tot later.

Groeten Gerrit. : Thumbup :
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast