Bouw tiger 1early production kit tamiya (ByMarcel Rientjes)
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Gast
Mf-01
Ha tuur.
Ik heb even gemaild met Ruud van Reyne .Ze kunnen dergelijke units niet op component niveau repareren.
Dus wordt het wat anders zoeken!
Wel konden ze mij een nieuwe leveren met 25% korting Toch nog 150 euri!!!
Dus heeft iemand ideen ,het zou maar zo een kleine storing kunnen zijn ,maar ik heb geen ........ verstant van zulk een electronika.
volgen miij is er ook ergens een adresje waar je je zender kan laten repareren(van mourik ofzo??) kent iemand ze,eventueel een mail adres
ik hoor het graag.
Gr.Marcel
Ik heb even gemaild met Ruud van Reyne .Ze kunnen dergelijke units niet op component niveau repareren.
Dus wordt het wat anders zoeken!
Wel konden ze mij een nieuwe leveren met 25% korting Toch nog 150 euri!!!
Dus heeft iemand ideen ,het zou maar zo een kleine storing kunnen zijn ,maar ik heb geen ........ verstant van zulk een electronika.
volgen miij is er ook ergens een adresje waar je je zender kan laten repareren(van mourik ofzo??) kent iemand ze,eventueel een mail adres
ik hoor het graag.
Gr.Marcel
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Gast
ha tuur
Jazeker mooi aanbod ,ik ga er ook gebruik van maken
de t03 die bij de mf -01 zat werkt goed ook heb ik nu de sound box van de tiger en de kannon flash light dus met de nieuwe mf-01 van Reyne erbij heb ik een mooie set om m'n sherman verder te upgraden en kan er straks ook een battle unit in(toekomst)
Wel alles even
pas maken!!!
Zal dus binnen kort een nieuw project starten hier op dit forum.
Ps. nee niet m'n zender kapot maar als iemand zender kan repareren dan misschien ook wel zo'n mf-01 unit
Gr.Marcel
Jazeker mooi aanbod ,ik ga er ook gebruik van maken
de t03 die bij de mf -01 zat werkt goed ook heb ik nu de sound box van de tiger en de kannon flash light dus met de nieuwe mf-01 van Reyne erbij heb ik een mooie set om m'n sherman verder te upgraden en kan er straks ook een battle unit in(toekomst)
Zal dus binnen kort een nieuw project starten hier op dit forum.
Ps. nee niet m'n zender kapot maar als iemand zender kan repareren dan misschien ook wel zo'n mf-01 unit
Gr.Marcel
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
Hoi Marcel, die van Mourik die jij bedoelt is de man van de technische dienst van Robbe/Futaba. Ik heb wel het adres c.q. telefoonnummer voor je.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Marcel,
Misschien kun je te rade gaan bij "Corrien" (Jan) uit Maasland. Hij is professioneel reparateur van (speelgoed)elektronica.
Je kunt hem vinden via http://www.modelbouwforum.nl
Even zoeken op het elektronica forum.
Ik heb ergens ooit gelezen dat de DMD en MF units kortsluitbeveiligd zouden zijn. Kan het niet zijn dat (een van) de stroomdraden gewoon door is ? Even doormeten, desnoods met batterij en lampje, en je hebt meer zekerheid.
Misschien kun je te rade gaan bij "Corrien" (Jan) uit Maasland. Hij is professioneel reparateur van (speelgoed)elektronica.
Je kunt hem vinden via http://www.modelbouwforum.nl
Even zoeken op het elektronica forum.
Ik heb ergens ooit gelezen dat de DMD en MF units kortsluitbeveiligd zouden zijn. Kan het niet zijn dat (een van) de stroomdraden gewoon door is ? Even doormeten, desnoods met batterij en lampje, en je hebt meer zekerheid.
Groetjes,
Ad
Ad
-
Gast
Hoi ,Ad
en gevonden
en een mailtje gestuurd,hij was op het moment zeer druk,maar had ook een mf-01 van een belg liggen voor reparatie, dus daar gaat ie naar kijken of zoiets te repareren is .
dus ik wacht af,ik heb vandaag nog eens alles getest heb nog met een gewone spanning zoeker wat getst maar geen veschil kunnen vinden tussen een werkend unit en de kapotte wel vreemd ook de sets verwisseld zoals bv.de luidsprekerbox(je weet maar nooit )& t-03
heb ook eenpaar keer een zelft test gedaan.
maar wat ik ook doe zelfs het lampje band niet wel brand het lampje van de flits(wat ik wel raar vind )de flits werk niet.
GR.Marcel
Heb gezocht naar corrienMisschien kun je te rade gaan bij "Corrien" (Jan) uit Maasland. Hij is professioneel reparateur van (speelgoed)elektronica.
Je kunt hem vinden via www.modelbouwforum.nl
dus ik wacht af,ik heb vandaag nog eens alles getest heb nog met een gewone spanning zoeker wat getst maar geen veschil kunnen vinden tussen een werkend unit en de kapotte wel vreemd ook de sets verwisseld zoals bv.de luidsprekerbox(je weet maar nooit )& t-03
heb ook eenpaar keer een zelft test gedaan.
maar wat ik ook doe zelfs het lampje band niet wel brand het lampje van de flits(wat ik wel raar vind )de flits werk niet.
GR.Marcel
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
We gaan door
Hoi tankers
Na even druk te zijn geweest met m'n sherman , zij inmiddels de metalen track& m'n battle unit binnen from honkong,geen toeslag van de douane
de problemen met m'n gebruikersnaam zijn in middels ook opgelost ,dus nu maar even weer de boel updaten.
de problemen met de mf-01 bestaan nog steeds(heb er ook nog geen oplossing voor)
inmiddels zijn de tracks gespoten en gemonteerd binnen kort de eerste test me deze nieuwe aanwinst.
en natuur lijk de battle unit monteren.

Gr Marcel
Na even druk te zijn geweest met m'n sherman , zij inmiddels de metalen track& m'n battle unit binnen from honkong,geen toeslag van de douane
de problemen met m'n gebruikersnaam zijn in middels ook opgelost ,dus nu maar even weer de boel updaten.
de problemen met de mf-01 bestaan nog steeds(heb er ook nog geen oplossing voor)
inmiddels zijn de tracks gespoten en gemonteerd binnen kort de eerste test me deze nieuwe aanwinst.
en natuur lijk de battle unit monteren.

Gr Marcel
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Test Tracks
Hoi tankers
de metalen track's zijn gespoten,en gemonteerd de eerste test zijn geweest,Wow dat rijd SUPER
een hele aanwinst voor mijn model!
foto's volgen binnenkort
Gr.Marcel
de metalen track's zijn gespoten,en gemonteerd de eerste test zijn geweest,Wow dat rijd SUPER
foto's volgen binnenkort
Gr.Marcel
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Hoi Niek
Andere kant van de aarde
http://www.stellamodels.net/catalog/pro ... ts_id=1300
Gr.marcel
Ik heb omgerekend 138 euro betaald voor track's+ battle unit incl verzenden.
Marcel
Andere kant van de aarde
http://www.stellamodels.net/catalog/pro ... ts_id=1300
Gr.marcel
Ik heb omgerekend 138 euro betaald voor track's+ battle unit incl verzenden.
Marcel
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Ps. Niek ik kijk dan meestal bij de E-bay veilingen van hun vaak nog goedkoper als in de store.
http://search-desc.ebay.com/tiger_W0QQs ... ageZsearch
Marcel
http://search-desc.ebay.com/tiger_W0QQs ... ageZsearch
Marcel
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Hoi Marcel,
Zorg goed voor je gearboxes van je Tiger. Dus voldoende smering.
Ik heb metalen tracks er op liggen maar helaas doordat ze iets te weinig gesmeerd zijn heb ik twee tandwielen vernaggeld.
Helaas kan nu geen bochten meer naar rechts maken.
Maar misschien heb je meer geluk dat het wel heel blijft.
Groeten,
Randy
Zorg goed voor je gearboxes van je Tiger. Dus voldoende smering.
Ik heb metalen tracks er op liggen maar helaas doordat ze iets te weinig gesmeerd zijn heb ik twee tandwielen vernaggeld.
Helaas kan nu geen bochten meer naar rechts maken.
Maar misschien heb je meer geluk dat het wel heel blijft.
Groeten,
Randy
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer: