Ledenopkomst bij bijeenkomsten
-
Karen Smolders
Ledenopkomst bij bijeenkomsten
.
Laatst gewijzigd door Karen Smolders op 31 okt 2012, 01:00, 5 keer totaal gewijzigd.
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Re: Ledenopkomst bij bijeenkomsten
Als je 10 leden als minimum gaat instellen kun je veel bijeenkomsten/uitnodogingen overslaan.
Maar, het is jullie beslissing en de tijd zal het leren.
Het zou bijzonder welkom zijn om een lijstje te plaatsen bij het evenement van de personen die WEL komen, op die manier kan dan ook iedereen zien of de 10 dan wel of niet gehaald worden. (kan gewoon bij het 1e bericht staan.)
Groet,
Jan
Maar, het is jullie beslissing en de tijd zal het leren.
Het zou bijzonder welkom zijn om een lijstje te plaatsen bij het evenement van de personen die WEL komen, op die manier kan dan ook iedereen zien of de 10 dan wel of niet gehaald worden. (kan gewoon bij het 1e bericht staan.)
Groet,
Jan
Laatst gewijzigd door jan vd poel op 21 jun 2010, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
-
Rene Pranger
Daarin moet ik Jan gelijk in geven, veelal kom je net onder de 10 uit.
En dus valt die meeting/bijeenkomst dan al automatisch af.
Misschien beter om een aantal van minimum van 6 leden aan te houden, dan heb je toch wel goede vertegenwoordiging van BTN.
Maar zoals gezegt, tijd zal het leren.
Greets Rene
En dus valt die meeting/bijeenkomst dan al automatisch af.
Misschien beter om een aantal van minimum van 6 leden aan te houden, dan heb je toch wel goede vertegenwoordiging van BTN.
Maar zoals gezegt, tijd zal het leren.
Greets Rene
-
Karen Smolders
Ha Jan en Rene,
Ik snap jullie reaktie wel.
Maar de laatste tijd krijg ik zelfs geen 4 of 5 man bij elkaar.
Kijk maar eens naar 20 juni in Landgraaf en Beek.
Ik heb er bijna om moeten zeuren, maar niemand meldt zich.
Dat kan toch niet.
Ik zet alle uitnodigingen op het forum, komen er te weinig reaktie's,
dan wordt het geen BTN bijeenkomst, maar kan een ieder er onder persoonlijke vlag naar toe.
Ik snap jullie reaktie wel.
Maar de laatste tijd krijg ik zelfs geen 4 of 5 man bij elkaar.
Kijk maar eens naar 20 juni in Landgraaf en Beek.
Ik heb er bijna om moeten zeuren, maar niemand meldt zich.
Dat kan toch niet.
Ik zet alle uitnodigingen op het forum, komen er te weinig reaktie's,
dan wordt het geen BTN bijeenkomst, maar kan een ieder er onder persoonlijke vlag naar toe.
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi,hoi
Als je de praktijk bekijkt, dan blijkt dat van het aantal mensen dat zich heeft aangemeld voor een bijeenkomst er altijd een paar om legitieme redenen af moeten zeggen.
Een aantal van ca. 10 aanmeldingen is dan m.i. een redelijke grens om verzekerd te zijn van een acceptabele opkomst.
Acceptabel voor de organisator maar ook voor de BTN leden die acte de présence geven.
Als je de praktijk bekijkt, dan blijkt dat van het aantal mensen dat zich heeft aangemeld voor een bijeenkomst er altijd een paar om legitieme redenen af moeten zeggen.
Een aantal van ca. 10 aanmeldingen is dan m.i. een redelijke grens om verzekerd te zijn van een acceptabele opkomst.
Acceptabel voor de organisator maar ook voor de BTN leden die acte de présence geven.
Groetjes,
Ad
Ad
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
Hallo,
Ik verbaas me elke keer weer hoeveel bijeenkomsten er bij zijn gekomen.
Om de Stickies voorbij te gaan moet je naar beneden scrollen.
De (luxe) is er vanaf, dus hebben de mensen ook meer keuze, dus ook niet de affiniteit te gaan.
Als er vaste meetings komen, bijvoorbeeld 6 per jaar, denk ik dat je de andere bijeenkomsten aan de mensen moet overlaten die het willen
organiseren.
Hoeveel er dan komen maakt dan toch niet uit.
Een melding is dan toch voldoende.
Ik verbaas me elke keer weer hoeveel bijeenkomsten er bij zijn gekomen.
Om de Stickies voorbij te gaan moet je naar beneden scrollen.
De (luxe) is er vanaf, dus hebben de mensen ook meer keuze, dus ook niet de affiniteit te gaan.
Als er vaste meetings komen, bijvoorbeeld 6 per jaar, denk ik dat je de andere bijeenkomsten aan de mensen moet overlaten die het willen
organiseren.
Hoeveel er dan komen maakt dan toch niet uit.
Een melding is dan toch voldoende.
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi Robert,
We hebben ook dit jaar weer een erg volle agenda. Ik denk dat er bij de agenda voor volgend jaar wel rekening mee gehouden zal worden.
Als ik het goed begrepen heb, dan heeft Karen het vooral over de uitnodigingen die de BTN van diverse organisaties ontvangt. Hiervoor neemt de animo om verscheidene redenen af. Als individuele leden toch willen gaan dan zijn ze daarin natuurlijk helemaal vrij
Bijeenkomsten georganiseerd door BTN leden staan hier helemaal buiten.
We hebben ook dit jaar weer een erg volle agenda. Ik denk dat er bij de agenda voor volgend jaar wel rekening mee gehouden zal worden.
Als ik het goed begrepen heb, dan heeft Karen het vooral over de uitnodigingen die de BTN van diverse organisaties ontvangt. Hiervoor neemt de animo om verscheidene redenen af. Als individuele leden toch willen gaan dan zijn ze daarin natuurlijk helemaal vrij
Bijeenkomsten georganiseerd door BTN leden staan hier helemaal buiten.
Groetjes,
Ad
Ad