B.T.N. Re-enactmentweekend op 8 mei 2010 te Vreeswijk
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Re: B.T.N. Re-enactmentweekend op 8 mei 2010 te Vreeswijk
Hier vind je het programma en de locaties in Vreeswijk http://www.stichting5meinieuwegein.nl/i ... 3&Itemid=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Ad
Ad
-
Wilco Bouwhuis
Gaan Proberen ook te komen
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
ik kan niet echt vinden waar wij moeten zijn
of wat voor terein we hebben
ivm de brug enzo
of wat voor terein we hebben
ivm de brug enzo
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Reinier,
Misschien dat Karen inmiddels al meer info heeft.
Misschien dat Karen inmiddels al meer info heeft.
Groetjes,
Ad
Ad
-
Karen Smolders
Hallo,
Laat even weten wie er allemaal komen, dan kan ik doorgeven met hoeveel auto's we komen.
Dit bericht heb ik van Marcel van het re-enactmentweekend gekregen.Hoi Karen,
Gister is het laatste overleg geweest. Ik heb een locatie. Dorpsstraat, en dan de loswal, net als in 2007. Ik kan zelf eventueel voor een partytent zorgen. Marktkraam wordt nog aan gewerkt. Ondergrond is klinkers maar er wordt gekeken of we daar een paar kuub zand kunnen storten zodat jullie een aantal centimeter zand hebben om het dorp te bouwen. Heb je enig idee met hoeveel mensen/auto’s jullie komen? Dit voor de beveiliging, want het dorp is vanaf 7 uur auto vrij en ik moet regelen dat jullie doorgelaten worden.
Laat even weten wie er allemaal komen, dan kan ik doorgeven met hoeveel auto's we komen.
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
ik zei de gek 
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
- Erik de Haas
- Contacteer:
en hier nog eentje 
- wim vendrig
- BTN Bestuurslid
- Contacteer:
Hallo ik kom ook. Ik heb van Marcel begrepen dat het naast de barbera kerk. is een grote kerk met toren, is niet te missen. Daarnaast is de oranje brug over het kanaal. Beneden naast de brug aan de loswal zouden we moeten zijn.
Met vriendelijke groet ;Wim Vendrig
Met vriendelijke groet ;Wim Vendrig
-
Wilco Bouwhuis
Zoals het er naar uitziet, is morgen auto "eindelijk" klaar, dus zijn we er zaterdag ook bij.

ik zei de gek
Wordt zo te zien dus 'n dolle zaterdag (ipv dinsdag)en hier nog eentje
-
Wilco Bouwhuis
Partytent en wat zand, dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn, en 'n marktkraam .... handigHoi Karen,
Gister is het laatste overleg geweest. Ik heb een locatie. Dorpsstraat, en dan de loswal, net als in 2007. Ik kan zelf eventueel voor een partytent zorgen. Marktkraam wordt nog aan gewerkt. Ondergrond is klinkers maar er wordt gekeken of we daar een paar kuub zand kunnen storten zodat jullie een aantal centimeter zand hebben om het dorp te bouwen. Heb je enig idee met hoeveel mensen/auto’s jullie komen? Dit voor de beveiliging, want het dorp is vanaf 7 uur auto vrij en ik moet regelen dat jullie doorgelaten worden.
Iets bekend over tijden ??? (hoe laat zijn de gekken er
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
je bent mij net voor met die vraag
10 uur gok ik
10 uur gok ik
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Optocht historische legervoertuigen WO 2
Beter laat dan nooit, het programma
http://www.stichting5meinieuwegein.nl/i ... 3&Itemid=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter laat dan nooit, het programma
Het staat allemaal in de link die Ad al had gegeven.9.00-9.45 aankomst en opstellen legervoertuigen op de Handelskade; 9.45 vertrek colonne naar Huize Vreeswijk; 10.00-10.30 1e stop Huize Vreeswijk (Lekdijk), static show en optreden van de Freedom Sisters en pipercorps ‘Fortyeight Highlanders’; 10.30-12.30 rondrit door Nieuwegein en omgeving; 12.30-13.30 2e stop: Nedereindseweg (bij ingang skihelling) static show en optreden ‘Freedom Sisters’ en ‘Fortyeight Highlanders’
10.30-12.30 rondrit door Nieuwegein en omgeving; 12.30-13.30 2e stop: Nedereindseweg (bij ingang skihelling) static show en optreden; ‘Freedom Sisters’ en ‘Fortyeight Highlanders’; 13.30 vervolg rondrit door Nieuwegein; 14.15 aankomst colonne op de Handelskade en opstellen voor binnenkomst; 14.30-14.45 feestelijke binnenkomst; voertuigen in authentieke sfeer 1945 in oude dorpskern Vreeswijk; 14.45-16.30 static show en demonstraties oude legervoertuigen
Opnieuw bevrijd!
Locatie: Oude dorp Vreeswijk. Aanvang 15.00 uur Nagespeelde ‘battle’ tussen geallieerde en Duitse soldaten in echte uniformen en met historische voertuigen samen met toneelverenigingen en lagere scholen.
Optreden pipercorps ‘Fortyeight Highlanders’ en big band;
Aansluitend herdenking bij het graf van de Britse korporaal Hooper
http://www.stichting5meinieuwegein.nl/i ... 3&Itemid=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
wordt ik nu dislektdinges zeker
hier staan alleen de tijden voor het echte spul
en ik neem niet aan dat we met de willy's mee rijden
hier staan alleen de tijden voor het echte spul
en ik neem niet aan dat we met de willy's mee rijden
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
-
Karen Smolders
Dit bericht kreeg ik n.a.v. het bezoek van BTN aan Vreeswijk.
Hoi Karen,
Ik wilde je nog even bedanken voor jullie bijdrage aan ons evenement. Volgens is het door iedereen als leuk ervaren, met uitzondering van(ik ben z’n naam even kwijt) die geloof ik elk voertuig wat hij bij zich had zag sneuvelen.
Groetjes,
Marcel
PS, indien ik een evenement van jullie een keer kan opleuken met de 1:6 Panther moet je mij zeker even mailen. En aangezien ik inmiddels ook over een 1:16 Sherman beschik denk ik er hard over om lid te worden.
Hoi Karen,
Ik wilde je nog even bedanken voor jullie bijdrage aan ons evenement. Volgens is het door iedereen als leuk ervaren, met uitzondering van(ik ben z’n naam even kwijt) die geloof ik elk voertuig wat hij bij zich had zag sneuvelen.
Groetjes,
Marcel
PS, indien ik een evenement van jullie een keer kan opleuken met de 1:6 Panther moet je mij zeker even mailen. En aangezien ik inmiddels ook over een 1:16 Sherman beschik denk ik er hard over om lid te worden.
-
Wilco Bouwhuis
Aha Marcel,
ach, .... je hebt van die dagen, dezelfde week reed gelukkig alles weer hoor
(met dank aan Theo voor de tandwielbak
)
En ook al waren we maar met 4e, het was evengoed gezellig (en 'n leuk evenement daar in Vreeswijk
)
Mocht je zin en tijd hebben ........ 13 juni ben je van harte welkom (zie Slag om Rucphen)
ach, .... je hebt van die dagen, dezelfde week reed gelukkig alles weer hoor
En ook al waren we maar met 4e, het was evengoed gezellig (en 'n leuk evenement daar in Vreeswijk
Mocht je zin en tijd hebben ........ 13 juni ben je van harte welkom (zie Slag om Rucphen)