csi???
-
Dave Caenen
- Contacteer:
csi???
maakt het wat uit op welke manier le de bu insteekt op het printplaatje? Op het kleine printplaatje staat een pijltje welke kant op die erin moet. Maar op de bu staat niks.
-
Rene Pranger
Re: csi???
Hoi Dave
In de beschrijving van de CSi van elmod staat een afbeelding van hoe de CSi moet worden geplaatst.
Ik had hetelfde algelopen zondag bij Gerrit, dat ie er dus op beide manieren in kan.
Maar toch geen risico genomen en ff op het blaadje gekeken.
Nadel is wel dat ik nu ne ff wil kijken voor je, maar de elmod site ofline is.
Maar er staat een foto in met de voetplaat met pijl,en de CSI bu met bovenop de tekst.
Greets Rene
In de beschrijving van de CSi van elmod staat een afbeelding van hoe de CSi moet worden geplaatst.
Ik had hetelfde algelopen zondag bij Gerrit, dat ie er dus op beide manieren in kan.
Maar toch geen risico genomen en ff op het blaadje gekeken.
Nadel is wel dat ik nu ne ff wil kijken voor je, maar de elmod site ofline is.
Maar er staat een foto in met de voetplaat met pijl,en de CSI bu met bovenop de tekst.
Greets Rene
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Hoi rene,
Ik las op een duitsforum dat de elmod site gehackt was..!! Dus het zal wel even duren voor die weer online is. Ik heb hem nu er zo ingestoken dat de letters van achter de tank te lezen zijn. Bij een shot geeft hij wel aan wanneer hij herladen is. Dus ik denk dat ik hem goed om heb. In mijn eentje valt er toch niet veel te battlen.
mvg Dave
Ik las op een duitsforum dat de elmod site gehackt was..!! Dus het zal wel even duren voor die weer online is. Ik heb hem nu er zo ingestoken dat de letters van achter de tank te lezen zijn. Bij een shot geeft hij wel aan wanneer hij herladen is. Dus ik denk dat ik hem goed om heb. In mijn eentje valt er toch niet veel te battlen.
mvg Dave
-
Rene Pranger
Wat ik zo ff uit me hoofd weet,is als je op de csi print bij de schakelaartjes de 1 en 2 omhaalt naar de stand on.
Dan staat ie in de test stand, net zoiets als bij tamiya dus

Dan staat ie in de test stand, net zoiets als bij tamiya dus

-
Dave Caenen
- Contacteer:
Als ik het zo goed lees in de beschrijving maakt het inderdaad niet uit of je de bu met de tekst naar achter of naar voor in steekt. Het staat er letterlijk. Gelukkig maar. Ik vond het al raar dat er op de print wel een pijl stond maar op de bu niet.
- Ger Hanssen
- BTN Clublid
- Contacteer:
Maakt niets uit hoe je de BU insteekt, pijl naar voren of naar achteren.
Dat deze pijl erop staat heeft de volgende reden:
ElMod heeft in het verleden nog een print gehad, de ThinkTank TRACKER.
Deze diende op de CSI print aangesloten te worden.
Doel van deze TRACKER print was om onderscheid te maken op welke wijze de tank getroffen werd, van voren, achteren of zijdelings.
De Tracker print regelde dan de gevoeligheid van de uitschakeling van de tank.
Bij gebruik van de Tracker MOEST de voet van de BU print met de pijl naar voren geplaatst worden. Het woord ElMod op de BU moest ook naar voren wijzen. Zie de foto's in de CSI handleiding.
Dat deze pijl erop staat heeft de volgende reden:
ElMod heeft in het verleden nog een print gehad, de ThinkTank TRACKER.
Deze diende op de CSI print aangesloten te worden.
Doel van deze TRACKER print was om onderscheid te maken op welke wijze de tank getroffen werd, van voren, achteren of zijdelings.
De Tracker print regelde dan de gevoeligheid van de uitschakeling van de tank.
Bij gebruik van de Tracker MOEST de voet van de BU print met de pijl naar voren geplaatst worden. Het woord ElMod op de BU moest ook naar voren wijzen. Zie de foto's in de CSI handleiding.
Groet, Ger