Slag om Rucphen 2010 al begonnen ?????

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Wilco Bouwhuis

Slag om Rucphen 2010 al begonnen ?????

Bericht door Wilco Bouwhuis »

Nou "onze jongens" willen ons blijkbaar dit jaar dus serieus partij gaan geven tijdens de Slag om Rucphen 2010 , dat belooft wat deze zomer :lol:

Ging dus even met Tommy naar de Heide en waren ze dus stiekum aan het oefenen op "ons zondagmorgen stekkie"
Nou hun tactiek is bij deze al uitgelekt dus : CoolGun : ........ laat ze maar komen deze zomer : Chessygrin :
Alleen die Apaches, hmmmm.... da's wat minder met het oog op onze tankjes natuurlijk : Doctor : .
Heb getracht e.e.a. beetje vast te leggen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook getracht er filmpje te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=4LJ4_kpwiEo
en deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=UkgZ2VoetdI
Leroy de Looff

Re: Slag om Rucphen 2010 al begonnen ?????

Bericht door Leroy de Looff »

Zie ze hier dagelijks :D Woon in Rijen. Wees blij dat je niet dagelijks die Chinooks boven je hoofd hebt, die rammelbakken maken echt een hoop herrie.

Apache's blijven vet, geweldig imposant.
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

Gaaf ! zo,n prive vliegshow!

Ik mis ze wel een beetje sins de sluiting van Soesterberg (snik) is het (te) stil geworden hier in de buurt.
Ook zie je de laatste jaren haast geen F-16,s meer laag over komen... errug jammer maar die jongens hebben tegewoordig een oefenterein waar de bewoners niet zo veel klagen...

Leonard
timvaneert

Bericht door timvaneert »

Haha, ik woon in de buurt van vliegbasis Volkel hoor ze zowat elke dag overkomen oh wacht... nu komt er ook een over :D
Maar die helikopters blijven mooi om te zien!
Tim
Dave Caenen
Contacteer:

Bericht door Dave Caenen »

Hier komen als het weer een beetje goed is vaker belgische f16 over. Wel mooi om te zien als ze zo laag over de hei jagen. Altijd lachen een vliegbasis en oefenterrein naast mijn favoriete wandel plek. : Chessygrin :
Rob Vandyck

Bericht door Rob Vandyck »

@ Dave

als je die van kleine brogel (hier 5 km vandaan) bedoelt, maken deze dingen meer herrie dan ze vooruit gaan :lol:
maar tis oh zo'n mooi zicht als je ze ziet aankomen voor de landing of voor een scheervlucht over het oefenterrein :shock:

Greetz Robb : Thumbup :
Sjirk van der Meer

Bericht door Sjirk van der Meer »

ik zie in Velp geregeld de chinouks vliegen, die zitten dan bij Schaarsbergen (2 min van ons terrein bij museum), met de jongens van het lucht mobiel. heel af en toe komen er ook apaches en f16 er bij oefenen.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast