Vandaag de RX18 en RC to HL unit binnengekregen.
De twee motoren aangesloten, ontvanger aan de juiste RC to HL kanaal draden gekoppelt, RC to HL unit op de juiste manier verbonden met de RX18, speakertje aangesloten en toen....STROOM erop!!!
Niks , noppes, nadda.
Zender staat aan, vrije uitgang op de ontvanger geeft een extra aangesloten servo wel een puls( zender, ontvanger en stroom dus aanwezig) op de RC to HL unit brand het groene ledje maar de RX18 blijft stil.
Op de HL zender zit een startknop....op mijn Robbe zender natuurlijk niet.... wat is het geheim om mijn electronica te laten ontwaken ?
Alle functies voor de toren zijn nog niet verbonden, eerst de onderkant maar eens in beweging krijgen.
rx18 blijft muis stil
-
Ronald de Bruin
Re: rx18 blijft muis stil
Misschien omdat je ergens een foutje verwacht.
Misschien omdat ik weer iets aan het mengen ben.
Maar zeker omdat ik weer stroom erop zet en grote verwachtingen heb voordat ik....de twee bladzijden beschrijving gelezen heb.
Wel gelezen eigelijk maar geen plaatjes gekeken,....stond een schetsje, linker stick naar links onder is STARTEN.
Ofwel wederom: R T F M
Misschien omdat ik weer iets aan het mengen ben.
Maar zeker omdat ik weer stroom erop zet en grote verwachtingen heb voordat ik....de twee bladzijden beschrijving gelezen heb.
Wel gelezen eigelijk maar geen plaatjes gekeken,....stond een schetsje, linker stick naar links onder is STARTEN.
Ofwel wederom: R T F M
- Ger Hanssen
- BTN Clublid
- Contacteer:
Re: rx18 blijft muis stil
Tja Ronald,
Daarom zet ik nou die beschrijvingen en schema's in dit forum
Succes ermee.
Daarom zet ik nou die beschrijvingen en schema's in dit forum
Succes ermee.
Groet, Ger