Toen ik mijn Tamiya Pershing kocht zaten daar de orginele modules niet meer bij.
Wel kreeg ik een MF01 unit , die ik nu op MP te koop heb gezet.
Ik kan niet instaan voor de werking van de unit omdat ik niet weet hoe ik hem moet testen.
Mijn vraag: is er een manier om te testen zonder de andere unit (DMD ?).
Ik ruik geen gegrilde electronica , zie geen verbrande printsporen of vonk sporen op de stekker aansluitingen.
tamiya MF01 unit
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Re: tamiya MF01 unit
Allo,
Je kunt de MF-01 alleen testen door er een accu op aan te sluiten en als het goed is gaat er dan een lampje branden.
Maar verder kun je niet controleren of deze goed werkt omdat je de DMD hiervoor nodig hebt.
Volgens mij is er verder geen mogelijkheid om te testen of deze het nog doet.
Je kunt de MF-01 alleen testen door er een accu op aan te sluiten en als het goed is gaat er dan een lampje branden.
Maar verder kun je niet controleren of deze goed werkt omdat je de DMD hiervoor nodig hebt.
Volgens mij is er verder geen mogelijkheid om te testen of deze het nog doet.
Greetz,
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
-
Ronald de Bruin
Re: tamiya MF01 unit
Op een treffen iemand een wisseltruk uit laten halen lijkt dan de enige mogelijkheid.
Denk niet dat hierbij risico bestaat voor de rest van de electronica maar hier zit niemand op te wachten.
Of een lage prijs accepteren met duidelijk GEEN GARANTIE als verkoop voorwaarde.
In ieder geval bedankt voor de info
Denk niet dat hierbij risico bestaat voor de rest van de electronica maar hier zit niemand op te wachten.
Of een lage prijs accepteren met duidelijk GEEN GARANTIE als verkoop voorwaarde.
In ieder geval bedankt voor de info