er moeten aardig wat dingen aan aangepast worden.
koepels van de commandant.
M1A1 koepel

M1A2 koepel

om de commandant, meer zicht te geven, hebben ze een ir camera in een torentje geplaatst voor de commandant die hij kan rond draaien en in zoomen, maakt niet uit wat de tank doet, aan de andere kant van de tank,
M1A1, is het afgedekt maar is de voorbereiding dus wel al aanwezig

M1A2, het kleine torentje op de foto rechts voor aan voor de positie van de lader, dit is dus tevens de tank die het gaat worden. met extra beveiliging, voor in stedelijke omgeving.

Reserve energie unit, dit is een kleine generator aan de achter kant van de koepel. mocht de motor uitvallen, of nog niet gestart zijn, kan hier stroom van gehaald worden om de elektrische systemen te gebruiken. en is ook handig voor als je een boekje wil lezen als je ergens een nacht moet wachten, dat je lampen en dergelijke er op aan kan sluiten
M1A1

M1A2

Bij het model kloppen een aantal dingen echt niet, zoals de bagage rekken, die ga ik dus zelf maken, van plastic, en messing staafjes.

ik heb al allerhande dingen besteld om het mee te vullen (jerrycans, rugtassen ect).

De achterkant van het model, nah is niet zo goed, dus die moet ik helemaal opnieuw maken. en ik wel het doen zoals het hoort, met lamellen, en dan roostertjes er voor.
en ook de trekhaak, en die andere haken, moeten er op, gebruik ik leo2 dingen voor.
de zij schorten op het model, kloppen ook voor geen kant, dit is zoals ze moeten worden, scharnierend. en uit verschillende zigmenten.

De kanon mantel, ook helemaal zelf maken, en ik ben dan van van plan de battle unit ir led, in de machinegeweerloop beschermer te plaatsen (de buis die schuin boven de loop uit de mantel komt.)

Wat verder te zien is op deze foto is de afstandsbestuurbare extra machine geweer, of een FN MAG, of een .50cal. dit is ook een onderdeel van het stads beveiling pakket,
het totale pakket is, extra roosters op de uitlaten, om rpg en dergelijke te laten ontploffen voor ze de tank raken, explosief pantser "baksteentjes" aan de schorten, om explosies met explosies van de romp weg te blazen.
kogel werende panelen bij de luiken.
en een telefoontje achter op de tank, voor de infanterie. hoeveel ik hier van er ook op ga zetten weet ik nog niet.

foto's van het model.

Er komen Leopard 2 tracks, en metalen Leo 2 wielen alleen een ander frontje zodat ze over een komen met de M1
besturing word Elmod, versnellings bakken waarschijnlijk Leopard 1. kompleet nieuwe onderbak, omdat er helemaal niks van het model klopt.
torsie vering.