He, Tuur
sorry niet nodig,meerdere tankers weten meer als een ,en door iets te verliezen of kapot te rijden weet/ervaar je dingen, dus ik zie dit als een advies/verbetering
Inderdaad van dat boutje is weederom een goede oplossing ,ikzelf zat nog te denken aan ,opboren en een boutje& en moertje(vond dit niet zo schaal)maar alleen een boutje is wel een goede oplossing!!
Ik heb ook nog een vraag over een mf-01 ik heb namelijk een set uit een tiger een overkunnen nemen van iemand maar het volgende is er gebeurt de draden van de mf-01 zijn tussen de tandwielen gekomen en hebben kortsluiting veroorzaakt(hoe krijg je het voor elkaar) de t-03 werkt goed(heb het setje getest op mijn tiger) zelfs de toren& de loop werken alleen is er geen gun fire& kannon blitz en geen motor sound(dit regelt de mf-01??),ook brand het lampje niet
dus natuurlijk de vraag zou dit te repareren zijn of gewoon weggooien

zelf heb ik geen kennis van electronica heb er even ingekeken lijkt op zich goed niet zwart of iets gesmolten van bv, de solderingen
er zit volgens mij geen zekering in??
is er een reparatie dienst voor zoiets.
Ik ben namelijk van plan de t-03 in te bouwen in mijn sherman
en even tueel de mf-01(als ie het weer zou doen)
de t-03 dient alvast als bassis om de sherman te upgraden naar full dmd gestuurd,en eventueel later een battle unit!
heb nog even gekeken bij tamiya.nl zo,n unit kost los$$$$$$$200 euri wat een geld,dus misschien als hij te maken is is hij het wel waard.
Mochten er tankers zijn met ideeen ik hoor het graag.
GR.Marcel