Assendelft 20 december 2009
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
Re: Assendelft 20 december 2009
zoveel poespas om een pan soep 
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------
-
Michiel Bouwmeester
Robert Winkelhuis schreef:zoveel poespas om een pan soep
Precies, mod's graag alle onzin verwijderen en terug on topic.
Zet mij maar op de lijst, lijkt me erg leuk met bondmuts op battle'n
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
zal meer verkeerd begrijpen zijn van hoe of wat
want het is heel simpel
op de door BTN georganizeerde bijeenkomsten doet Karin dat deel
op meetings tussendoor staat iedereen vrij
dus ook hier
anders had ik ook niet in leerdam voor brood en drinken mogen zorgen he
maar on topic
ik probeer ook te komen maar moet even kijken wat de rest heeft voor plannen
want het is heel simpel
op de door BTN georganizeerde bijeenkomsten doet Karin dat deel
dus ook hier
anders had ik ook niet in leerdam voor brood en drinken mogen zorgen he
maar on topic
ik probeer ook te komen maar moet even kijken wat de rest heeft voor plannen
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Kijk dat noemen we nu duidelijke taalReinier Zwanink schreef: op de door BTN georganizeerde bijeenkomsten doet Karin dat deel
dus ook hier
Groetjes,
Ad
Ad
-
Leo van der Meer
Ik zal ook van de partij zijn.
Dit is wel onder voorbehoud of mijn vrouw moet werken of niet.
Dit is wel onder voorbehoud of mijn vrouw moet werken of niet.
-
Gerrit Keeman
Tankers,
Voor de winterbattle op 20e december vraag ik de nodige ondersteuning betreffende de aankleding van het toneel. Mocht het zo zijn dat het nat weer wordt die dag dan zal er voldoende ruimte binnen zijn maar ga er van uit dat het droog blijft want een buitenbattle geniet mijn voorkeur.
Zijn er nog ideeen omtrent de 20e december geef mij dan tijdig een berichtje door aangezien ik erg druk ben met mijn werk.
Zal een week van te voren de krant ook inlichten en wie weet veel plubliek erbij?
Ik heb er zin an.
Groet Gerrit.
Voor de winterbattle op 20e december vraag ik de nodige ondersteuning betreffende de aankleding van het toneel. Mocht het zo zijn dat het nat weer wordt die dag dan zal er voldoende ruimte binnen zijn maar ga er van uit dat het droog blijft want een buitenbattle geniet mijn voorkeur.
Zijn er nog ideeen omtrent de 20e december geef mij dan tijdig een berichtje door aangezien ik erg druk ben met mijn werk.
Zal een week van te voren de krant ook inlichten en wie weet veel plubliek erbij?
Ik heb er zin an.
Groet Gerrit.
-
Gerrit Keeman
Achtung tankers ,
Hier dan enig nieuws omtrent de klusdag met Rene over mijn en zijn tanks en ook natuurlijk een kijkje in het Battlebos met de bijbehorende ideeen.

Zo hier is Rene voor de helft bezig maar hij doet zijn best.

Rene moest in de werkstatte ook zijn KVII nog showen.

Zie hier de brug in aanbouw en onderdelen.

Jawel het tracee waar Rene tussen rijdt is de Nederrijn in wording.

Battlebos overzicht.

Zie hier de toekomstige oprit richting Nijmegen vanuit Arnhem gezien. (achter de KV komt het befaamde pand gelegen zie brug te ver)
Vervolgens krijgt men enige ruw schetsen te zien omtrent te bouwen bunker.

Het is de bedoeling dat de HL Tiger toren in de bunker wordt gebouwd welke in de toekomst voorzien wordt van BU en geluid.
Boven op het dak van de bunker zal nog een Flak stelling of MG-nest komen.

Overzicht situatie Arnhem en omgeving.

Overzicht bunkeropstelling.
Voor een ieder bestaat de mogelijkheid om een stukje battlebos te adopteren en zo in te richten zoals hij/zij wil. Er is nog ruimte voor een vliegveld bv.
Rene en ik hopen dat verdere ideeen tot uiting gaan komen zodat wij met z'n allen plezierig bezig zijn in de toekomst.
Tot ziens en groet vanuit Battlebos Assendelft, Rene en Gerrit.
Hier dan enig nieuws omtrent de klusdag met Rene over mijn en zijn tanks en ook natuurlijk een kijkje in het Battlebos met de bijbehorende ideeen.

Zo hier is Rene voor de helft bezig maar hij doet zijn best.

Rene moest in de werkstatte ook zijn KVII nog showen.

Zie hier de brug in aanbouw en onderdelen.

Jawel het tracee waar Rene tussen rijdt is de Nederrijn in wording.

Battlebos overzicht.

Zie hier de toekomstige oprit richting Nijmegen vanuit Arnhem gezien. (achter de KV komt het befaamde pand gelegen zie brug te ver)
Vervolgens krijgt men enige ruw schetsen te zien omtrent te bouwen bunker.

Het is de bedoeling dat de HL Tiger toren in de bunker wordt gebouwd welke in de toekomst voorzien wordt van BU en geluid.
Boven op het dak van de bunker zal nog een Flak stelling of MG-nest komen.

Overzicht situatie Arnhem en omgeving.

Overzicht bunkeropstelling.
Voor een ieder bestaat de mogelijkheid om een stukje battlebos te adopteren en zo in te richten zoals hij/zij wil. Er is nog ruimte voor een vliegveld bv.
Rene en ik hopen dat verdere ideeen tot uiting gaan komen zodat wij met z'n allen plezierig bezig zijn in de toekomst.
Tot ziens en groet vanuit Battlebos Assendelft, Rene en Gerrit.
- Johan Hofstede
- BTN Clublid
- Contacteer:
hallo
hierbij meld ik ,e af.
we komen niet.
door rare regelingen
succes gerrit
johan anna en nnada
hierbij meld ik ,e af.
we komen niet.
door rare regelingen
succes gerrit
johan anna en nnada
-
Rene de Groot
- Contacteer:
Ik wou ook graag komen.
Kom met 4tanks en ga weg met6
Hoe dat kan? Komen er 2 weer terug van de de spuiter!
Dijkstra B.V.
Weet de weg met paaltjes van de goede kant te bereiken.
Goed Stom.Stommetje
Groet Rene de Groot
Kom met 4tanks en ga weg met6
Hoe dat kan? Komen er 2 weer terug van de de spuiter!
Dijkstra B.V.
Weet de weg met paaltjes van de goede kant te bereiken.
Goed Stom.Stommetje
Groet Rene de Groot
Tankopvangcentrum: Waar laat ik het spul!
-
Rene Pranger
Vandaag ff bezig geweest samen met Gerrit met het graven van de Nederrijn[ anders krijg ik op me donder als ik kanaal zeg van Gerrit ]

Zoals jullie zien is het geen smal strookje water, waar we over praten het is een heuse flinke oversteek

Alvast de blokken op zijn plaats gelegd, waar ongeveer de brug komt te leggen.
De brug komt bovenop de blokken, door de gaten in de blokken komt inieder geval 1 stuk steiger pijp de grond in voor het geval van verschuiven.
Op de laatste foto komt dan Arnhem aan de linker kant te liggen kwa stad, en dan de rechter kant waar de duitsers zaten.
Aan die kant willen we een soort van dijkje bouwen, zodat je niet gemakkelijk van de ene kant naar de overkant kan schieten.
Aan de onderkant van de foto, op die hoogte komt iets van de ingestorte spoorbrug.
En daaronder komt dan ook nog een soort van brug, dat zal een soort van noodbrug worden oftwel een Bailybrug.
Nadat we de blokken hadden geplaats, hielden we ff een pauze [ Gerrit is ook de jongste niet meer ] begon het zo te regenen dat we niet meer buiten verder konden.
Vanwege het feit dat er dus 1 a 2 oversteken zijn, wordt dus echt de aandacht kwa battle op de bruggen gelegt.
Van de uitgegraven grond hebben we al een aantal soort van dijken gemaakt, zodat je niet zomaar ergens doorheen kunt rijden.
Maar voor de opritten van de grote brug gebruiken we ook deze grond, alleen zorgen we dan voor een paar kuub zand om eroverheen te gooien.
Anders rij je in die zwarte veen grond.
Aan de kant waar de 2 kruiwagens staan , daar wordt een pomp geplaatst en aan de andere kant iets van een afsluiter zodat er dus ook echt water stroomt.
Dus is het niet echt aan te raden, om aan de duitse waterkant de dijk op te rijden om de geallieerde af te schieten, vanwege de mogelijkheid van iets te ver en plons.
Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.
Greets vanuit het battlebos Rene en boer Harms

Zoals jullie zien is het geen smal strookje water, waar we over praten het is een heuse flinke oversteek

Alvast de blokken op zijn plaats gelegd, waar ongeveer de brug komt te leggen.
De brug komt bovenop de blokken, door de gaten in de blokken komt inieder geval 1 stuk steiger pijp de grond in voor het geval van verschuiven.
Op de laatste foto komt dan Arnhem aan de linker kant te liggen kwa stad, en dan de rechter kant waar de duitsers zaten.
Aan die kant willen we een soort van dijkje bouwen, zodat je niet gemakkelijk van de ene kant naar de overkant kan schieten.
Aan de onderkant van de foto, op die hoogte komt iets van de ingestorte spoorbrug.
En daaronder komt dan ook nog een soort van brug, dat zal een soort van noodbrug worden oftwel een Bailybrug.
Nadat we de blokken hadden geplaats, hielden we ff een pauze [ Gerrit is ook de jongste niet meer ] begon het zo te regenen dat we niet meer buiten verder konden.
Vanwege het feit dat er dus 1 a 2 oversteken zijn, wordt dus echt de aandacht kwa battle op de bruggen gelegt.
Van de uitgegraven grond hebben we al een aantal soort van dijken gemaakt, zodat je niet zomaar ergens doorheen kunt rijden.
Maar voor de opritten van de grote brug gebruiken we ook deze grond, alleen zorgen we dan voor een paar kuub zand om eroverheen te gooien.
Anders rij je in die zwarte veen grond.
Aan de kant waar de 2 kruiwagens staan , daar wordt een pomp geplaatst en aan de andere kant iets van een afsluiter zodat er dus ook echt water stroomt.
Dus is het niet echt aan te raden, om aan de duitse waterkant de dijk op te rijden om de geallieerde af te schieten, vanwege de mogelijkheid van iets te ver en plons.
Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.
Greets vanuit het battlebos Rene en boer Harms
- Robert Voogt
- Contacteer:
Wat een werk rene!
Ik ga ook zeker komen!
Ik ga ook zeker komen!
-
Gerrit Keeman
Achtung freunde,
Het is bijna zover het water stroomt inmiddels in de Nederrijn en de casco brug krijgt zijn vormen.
Ook het Duitse bunkertje wordt/is al een geduchte tegenstander geworden.

Zoals men ziet het is al een imposante geheel geworden.

Beste mensen zoals het er nu naar uitziet komen volgens mij de volgende tankers;
Nikos Numan
Mike Klasens
Niels Jansen?
Ton Duits?
Michel Bouwmeester
Reinier Zwannink?
Leo v/d Meer?
Hans Coenen?
Rene Pranger
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Erik de Haas
Eelke Dijkstra
Rene de groot
Gerrit Keeman
Marcel Rientjes
Robert Voogt
Robert Winkelhuis?
misschien heb ik iemand gemist maar dan toch van harte welkom en of laat mij dit even weten.
Naar het zich laat aanzien gaat het goed met het weer maar toch zal er binnen ook gelegenheid zijn tot knutselen, Battlen en of wat dan ook.
Groeten van Rene en Gerrit.
Het is bijna zover het water stroomt inmiddels in de Nederrijn en de casco brug krijgt zijn vormen.
Ook het Duitse bunkertje wordt/is al een geduchte tegenstander geworden.

Zoals men ziet het is al een imposante geheel geworden.

Beste mensen zoals het er nu naar uitziet komen volgens mij de volgende tankers;
Nikos Numan
Mike Klasens
Niels Jansen?
Ton Duits?
Michel Bouwmeester
Reinier Zwannink?
Leo v/d Meer?
Hans Coenen?
Rene Pranger
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Erik de Haas
Eelke Dijkstra
Rene de groot
Gerrit Keeman
Marcel Rientjes
Robert Voogt
Robert Winkelhuis?
misschien heb ik iemand gemist maar dan toch van harte welkom en of laat mij dit even weten.
Naar het zich laat aanzien gaat het goed met het weer maar toch zal er binnen ook gelegenheid zijn tot knutselen, Battlen en of wat dan ook.
Groeten van Rene en Gerrit.
-
leonard van Teeffelen
ik denk dat ik ook kom zondag, behalve als er natuur-ijs licht natuurlijk want dan ga ik schaatsen!
Leonard
Leonard