WSN Tiger/T34

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
King The

WSN Tiger/T34

Bericht door King The »

Beetje stomme vraag wellicht:
Ik heb oa. een Tiger van WSN (icm. T34 gevechtssimulatie)
In tegenstelling tot de HL tanks, kan ik bij deze Tiger geen (schroef)bevestigingen vinden om de bak open te maken.
Iemand hiermee ervaring?

Alvast bedankt.
Gr. King
Tom Goossens
Contacteer:

Re: WSN Tiger/T34

Bericht door Tom Goossens »

Ten 1ste gebruiken wij hier voorledige namen. Geen nick name's.
voor je naam: Gebruikerspaneel > profiel> registratie> en dan het 1ste vakje :P

En voor je probleem:
Zover ik weet zitten er schroefjes bij de tand wielbakken. Anders moeten er ergens schuivjes zijn verstopt.
King The

Bericht door King The »

Hallo,
Eerst even rechtzetten:
Ik gebruik geen nickname! waarom zou ik dit überhaupt moeten gebruiken?!
Weet dat mijn naam wat vreemd overkomt, maar ik kan er helaas ook niks aan doen. Gert/Tanktoko zal dit kunnen bevestigen nav mijn bestelling bij hem.
Mijn voornaam is King en achternaam is The. (iets vanuit chinese roots meegekregen)
Aha, vandaar dat ook mijn login niet meer werkte. Heb nl. al eerder wat vragen gesteld onder King The.
Maar deze account werkt dus niet meer.

Ten tweede: bedankt voor de aanwijzing.
Hopelijk gaat het me lukken.

Bedankt.
(en hopelijk wordt mijn account niet weer gesloten)
Tom Goossens
Contacteer:

ow excus, je komt namelijk niet vaak iemand tegen die zo heet.

[quote="The King"]maar ik kan er helaas ook niks aan doen. quote]
Dat hoeft ook weer niet :) ik begreep het gewoon verkeerd. Nogmaals excus voor het ongemak.

Kijk goed tussen de wielen door ect, meschien kom je dan nog wat tegen :)
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 25 jun 2009, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Dave Caenen
Contacteer:

Bericht door Dave Caenen »

als het goed is zit deze hetzelfde vast als een henglong hij mist alleen de voorste schroef in het midden.
King The

Bericht door King The »

Ik heb nog eens gekeken maar de onderbak heeft alleen hele kleine gaatjes en daar zal geen schroef of schroevendraaier inpassen.
Ik zie alleen aan de voorkant bij het aandrifwiel aan beide zijden een heel klein schroefje.
Probeer dit los te schroeven.

Tbc...

groeten,
King
Tom Goossens
Contacteer:

Als goed is zijn het die, Als er achter geen zitten zou je als goed is de kap iets naar moeten schuiven. Maar let op niet te snel want er lopen draden tussen de koepel en onderbak. Als hij nu nog niet los komt moeten er ook ergens achter iets zitten (of het in het midden).
King The

Bericht door King The »

Hallo,

Ik heb inmiddels de metalen trackspanners binnen van Tankmodellbau voor de Torro/WSN Tiger1.
Qua montage kom ik er niet geheel achter hoe dit nu precies te bevestigen aan het originele plastic geleide wiel.

Na veel heen en weer gemail met Tankmodellbau blijkt uiteindelijk dat deze trackspanners eigenlijk alleen bedoeld zijn icm metalen geleide wielen.
Dit moeten dan dezelfde zijn als voor de Heng Long Tiger, schijnt dus ook te passen?!
Zie link: http://www.torro-shop.de/product_info.p ... ANZER.html

2 Vragen:
1. Heeft iemand ervaring/oplossing om toch het originele plastic geleide wiel te monteren icm metalen trackspanner?
2. Heeft iemand ervaring met de metalen HL geleide wielen voor de TORRO Tiger 1?

Groeten,
King

PS. Is er iemand toevallig morgen bij de militariabeurs in Museum 40-45 te Arnhem?
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast