battle unit leopard 2A6

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
chiel de theije

battle unit leopard 2A6

Bericht door chiel de theije »

Ik heb net een battle unit op mijn tamiya leopard 2A6 gezet. Ik dacht dat de DMD unit hem zou herkennen en ik meteen kom gebruiken. Nu doet de ontvanger en de IR LED het wel tijden de test fase. Bij gewoon aanzetten word de battle unit niet aangezet. Is er een manier om deze aan te zetten? Of heb ik gewoon een probleem?
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Re: battle unit leopard 2A6

Bericht door jan vd poel »

Als je de tank aanzet, buiten de testfase, zie je niet dat de unit aanstaat, dat merk je pas als je op een tegenstander schiet of geraakt wordt.
Als de test goed verlopen is kun je er eigenlijk gewoon van opaan dat de battleunit werkt.

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
chiel de theije

gelukkig, ik zou het erg jammer vinden als ik voor het eerst ging battelen in Heerlen en uiteindelijk toch niet mee kon doen.

Is er geen manier om de IR signaal van een andere tank na te bootsen (afstandsbediending ofzo)
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door jan vd poel »

Sommige afstandbedieningen werken inderdaad op dezelfde frequentie als het battle led, maar welke ????
Ga er gewoon vanuit dat ie werkt, als dat niet zo mocht zijn, zijn er in Herelen wel wat mensen aanwezig die je dan kunnen helpen.

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
chiel de theije

Wellicht kan ik nog iemand vinden die zo gek is om langs to komen voor een test battle.

Chiel
Rob van Montfoort
Contacteer:

Bericht door Rob van Montfoort »

De afstand besturing van de Philips televisies kun je prachtig gebruiken om je battle unit te testen. De tamiya en de elmod springen er op aan, de Henglong niet.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten