Besturing

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
eabe boonstra

Besturing

Bericht door eabe boonstra »

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen al een vraag. Ik ben in bezit van de Tiger 1 en Panzer 3 van Heng Long en de Tiger 1 van Torro.
Ik wou de ontvangers in deze tanks vervangen en zo op alle tanks 1 bediening gebruiken. Nu heb ik voor elke tank een bediening en wou dat toch anders. Is dit mogelijk en welke bediening leent zich het best hiervoor.
Alvast bedankt.
Rob van Montfoort
Contacteer:

Re: Besturing

Bericht door Rob van Montfoort »

Hallo eabe80, wat een rare naam heb jij. Hier op dit forum is het de gewoonte om je gewone naam te gebruiken.
Maar nu je vraag, met de Hl tanks hoef je alleen maar dezelfde frequentie kristal in je ontvanger te doen en je kunt beide tanks met een zender besturen. Dit gaat niet met je matorro want die heeft een totaal andere besturing. hiervoor zou je een losse HL ontvanger moeten kopen en een functie RX-18 decoder, dan kun je ook je matorro op dezelfede zender laten rijden.
Robert Voogt
Contacteer:

Bericht door Robert Voogt »

Ik heb "eabe80" alvast een pm gestuurd waarin staat hoe hij zijn naam kan veranderen.
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
eabe boonstra

Bericht door eabe boonstra »

Bedankt alvast voor de reacties. Ik heb mijn naam aangepast volgens de regels. Ik denk dat ik dezelfde ontvangers ga inbouwen en de torro ombouw om zo alles met 1 bediening te kunnen besturen.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast