Ik heb deze een tijd geleden eens via marktplaats gekocht van iemand uit de buurt hier. Voor dat prijsje kon ik hem niet laten staan. Hij heeft hier eerst een tijd gewoon op de kast gestaan, omdat het rijden zo vermoeiend was steeds tig batterijen opladen en dan weer even rijden. Nu had ik hier de komplete electra liggen voor een andere tank waar ik mee bezig was. Deze loopt met rx13 en wilde ik ombouwen naar rx18. Nu kwam het goede idee om dan maar de t34 om te bouwen naar rx18 en heel belangrijk gewoon een accu.
Eerst het beestje maar een gestript van een aantal losse onderdelen aan de buitenkant. Daarna de stekker van henglong vast gesoldeerd aan de kabeltjes van de bovenkant. Het enige wat ik nu niet heb is de flash led in de loop. Eerst nog maar eens uitzoeken of ik die zo op de rx18 kan aansluiten en waar precies.

De onderkant:

Meteen ook maar de antenne op de goeie plek gezet:

De aan/uit schakelaar en het potmetertje voor het geluid:

De rx18 und kabelzooi:

De T34 loopt nu een stuk beheerster. Ik heb meteen ook de motor vervangen voor de loop te richten deze maaakte wel heel erg veel lawaai. Nu nog de motoer vervangen van de turret en hij loopt fluisterstil.
Verder ben ik er nog niet uit of het een beute panzer word of toch gewoon een echte rus, maar dat volgt later eerst maar eens door de tuin krossen.