Gaat niet door, wegens te weinig opkomst.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Gaat niet door, wegens te weinig opkomst.
Begin post aan gepast op : 30 juli 7 uur pm
Hallo allemaal,
Zoals het er nu naar uit ziet word het op de 25 Juni gehouden. Het terrein ben ik zelf nog niet zeker van. Ik ben nu in overleg met twickel en als dat niet door gaat heb ik nog een nood oplossing: de achteruin. Helaas zou dit niet zo leuk zijn zoals bij twickel, omdat onze achter tuin uit stenen bestaan en niet een stuk zand ofzo waar je veel aan kan veanderen. Veder word hier voor eten drinken enz gezorgt. Veder zoek ik nog mensen die huizen mee kunnen nemen.
Hallo allemaal,
Zoals het er nu naar uit ziet word het op de 25 Juni gehouden. Het terrein ben ik zelf nog niet zeker van. Ik ben nu in overleg met twickel en als dat niet door gaat heb ik nog een nood oplossing: de achteruin. Helaas zou dit niet zo leuk zijn zoals bij twickel, omdat onze achter tuin uit stenen bestaan en niet een stuk zand ofzo waar je veel aan kan veanderen. Veder word hier voor eten drinken enz gezorgt. Veder zoek ik nog mensen die huizen mee kunnen nemen.
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 17 jul 2009, 12:20, 10 keer totaal gewijzigd.
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
Re: battle omgeving Delden.
Nou... Tom.
Voor mij naast de deur en ook een heel leuke omgeving.
Ik zie nu dat je uit Delden komt.
Leuk.....de twenteclub wordt steeds groter
Voor mij naast de deur en ook een heel leuke omgeving.
Ik zie nu dat je uit Delden komt.
Leuk.....de twenteclub wordt steeds groter
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Update: plek 1 gevonden morgen ga ik weg om foto's te maken.. meschien kom ik onderweg ook plek 2/3/4.ect tegen.
Plek 1 ligt voor de bekende in twickel vlak voor de voor de ijsbaan rechts dan een stukje door en je bent er
Deze plek gaat niet door omdat het voor de mensen met een ov erg moelijke en een lange rit is om er nog te komen.
Plek 1 ligt voor de bekende in twickel vlak voor de voor de ijsbaan rechts dan een stukje door en je bent er
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 30 jun 2009, 06:55, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Mark de Kock
<even op de kaart gekeken>
Delden ligt lekker dichtbij
Als de datum mij uitkomt, wil ik wel weer een dagje battlen. Ik kom net terug uit Leerdam, maar ben het rijden nog niet beu
Delden ligt lekker dichtbij
Als de datum mij uitkomt, wil ik wel weer een dagje battlen. Ik kom net terug uit Leerdam, maar ben het rijden nog niet beu
-
Sjirk van der Meer
zolang het redelijk met het OV te bereiken is, kom ik ook.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Delden heeft een station(en een hele kleine bus lijn). Maar de plek licht wel een stukje vanaf. Maar ik zou kijken of er ook nog iets is bij het station.
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 29 jun 2009, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
De plek in twickel:
Leuke plek in twickel beetje harken en het is klaar voor gebruik. Echter is dit wel een stuk lopen vanaf het station(30 tot 45 min):
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 76818&z=14
Mm erg bewogen
http://i725.photobucket.com/albums/ww25 ... G_0004.jpg

Hier is pakeer gelegenheid voor het uitladen van je spullen. Ik weet niet zeker of de auto's er blijven staan.
Leuke plek in twickel beetje harken en het is klaar voor gebruik. Echter is dit wel een stuk lopen vanaf het station(30 tot 45 min):
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 76818&z=14
Mm erg bewogen
http://i725.photobucket.com/albums/ww25 ... G_0004.jpg

Hier is pakeer gelegenheid voor het uitladen van je spullen. Ik weet niet zeker of de auto's er blijven staan.
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 30 jun 2009, 18:18, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Tis Spat
Re: battle omgeving Delden. Terreinen toegevoegt!
Delden, daar kan ik wel op de fiets komen, met Stug op de bagagedrager
Alleen 25 juni ben ik nog niet terug uit de Alpen, waar ik dan 2 weken rondreis
met een groep 2CV's....
Als de definitieve datum 2 weekjes later is dan kom ik graag
Mvg,
Tis
Alleen 25 juni ben ik nog niet terug uit de Alpen, waar ik dan 2 weken rondreis
met een groep 2CV's....
Als de definitieve datum 2 weekjes later is dan kom ik graag
Mvg,
Tis
-
Tom Goossens
- Contacteer:
De datum is bekend en het word 25 Juli, Echter is de plek zelf nog niet bekend(de achtertuin/twickel al ik hier toestemming voor kan krijgen)
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 30 jun 2009, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sjirk van der Meer
Tom super dat je iets organiseert, maar je moet kijken of het geen natuur gebied is. dat je geen problemen krijgt met de politie of gemeente.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Ik ben nog steed met twickel bezig, maar zoek ook nog steeds andere plekken.
En anders toch de achteruin in
En anders toch de achteruin in
Laatst gewijzigd door Tom Goossens op 30 jun 2009, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sjirk van der Meer
als er een ophaal dienst komt voor mensen die met de trein komen hoeft het niet in de buurt van het station.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in, ik zou ook kijken of ik dat voor elkaar krijg.
-
Sjirk van der Meer
succes. let er op dat onder de bladeren(die kunnen we weg harken) niet te veel takken en stenen liggen.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Nee ligt er ook niet, af en toe een takje. Maar veder geen stenen ect.
Als ik in de achtertuin doe schild het wel heel veel dingen: stroom wc overkapping, gedoe met de gemeete. Maar eerst kijken of ik het voorelkaar krijg in twickel.
Als ik in de achtertuin doe schild het wel heel veel dingen: stroom wc overkapping, gedoe met de gemeete. Maar eerst kijken of ik het voorelkaar krijg in twickel.