Leo 2A6 van Tamiya

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Gast

Re: Leo 2A6 van Tamiya

Bericht door Gast »

Dag Tuur,<br>Ik kom weer boven water en heb ondertusseneen nieuwe "speaker box"gekocht en heringericht,met een stukje eraan vast (waarin de versterker,schakelaartjes en 2e luidspreker voor claxon ingebed zitten)Aldus kan de ganse inhoud van de kist er in één geheel uitgehaald worden(draden eerst loskoppelen,natuurlijk)Fotos volgen later<br>Ik heb goede resultaten met de nieuwe NiMH batterijen(AA formaat),die zelfs bij snelle ontlading niet te warm worden.<br>Aldus komt er plaats vrij voor de eventuele inbouw van een rookgenerator(7 V zoals jij er één hebt)maar van "rook" heb ik weinig kaas geëten en weet alleen dat" Seuthe" het gekende merk is.Kun je mij wegwijs maken,hoe dit alles,in een minimum van ruimte kan ingebouwd worden,naast de luidspreker in de "speakerbox"???-Groetjes van een "ijverige) Léon. <p></p><i></i>
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Hoi Léon,<br><br>Ik moet eerst zien waar en hoeveel ruimte je in je tank hebt om te bepalen waar er een rookgenerator gemonteerd kan worden.<br><br>Doordat ik een accu voor de extra funktie's wil plaatsen. moet alles in en om de speakerbox opnieuw worden ingericht.<br>Dus voorgaande foto's zijn niet uptodate.<br>Ik gebruik een rookgenerator van Seuthe nr. 490 6-7V 800mA<br>(Het hoge stroomverbruik is de reden dat ik een extra accu moest plaatsen.)
Laatst gewijzigd door Arthur Hermans op 12 jun 2005, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr,
Tuur.
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Een 30 tal postings missen helaas door de ezboard attack.
Het vervolg gaat Hier verder.
Gr,
Tuur.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast