het algemene Mercedes-Benz LG-3000 "indiana Jones" topic

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Sjirk van der Meer

Re: het algemene Mercedes-Benz LG-3000 "indiana Jones" topic

Bericht door Sjirk van der Meer »

was echt lastig die ster, van losse stukjes ijzer draad en secondelijm, wil niet weten hoevaak die ster aan men vingers zat geplakt. :lol:
Stefan Rood

Bericht door Stefan Rood »

Hoi Stefan,

zou jij je avatar van de Duitse elitetroepen soldaat, ook al is het Wittmann, willen veranderen in iets anders? Er zijn mensen die zich aan dat soort avatars storen.
Sjirk van der Meer

ik heb er 6 (trucks) en een troop car...
1 truck word een munitie truckje, zie de foto's hier boven. het idee achter de pantser plaatjes is ook dat ze vrij dicht achter de linies reden, met een laadbak vol granaten, dus ze wat pantser in het veld er op gezet hebben, om het personeel iets wat te beschermen, tegen artillerie scherven en dergelijke.
4 wil ik er ombouwen tot kanon slepers, wil of 4 zelf maken (de kanonnen) aan de hand van een 1/35 model, of 1 kopen en gaan gieten, en misschien als ik dat ga doen, voor iets redelijk aan de mensen hier ook verkopen als daar vraag naar is.
1 heeft mijn vader(die begint langzaam ook modelbouw/ tank virus te pakken.) die wil er een tankwagen van maken, daar staan aardig wat foto's van op google, (zoekend op afbeeldingen "mb LG-3000")
Nu moet ik nog een hele lading poppetjes hebben. ( voor munitie truck, voor de tankwagen, en bestuurders van de kanon trucks +bemanning van het kanon)
Laatst gewijzigd door Sjirk van der Meer op 19 jun 2009, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
freek kombrink

Bericht door freek kombrink »

ik heb er twee(eentje is al verbouwd met stoffen huif enz. de tweede ben ik mee begonnen om er een funkerwagen van te maken) en ik heb een troopcar

gr freek
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

.
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 14 sep 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjirk van der Meer

Ik moet nog wat dingetjes op duikelen ( uit laatje, brandblusser, schep dat soort dingen) dan kan ik gaan verven de eerste en dan komen de update foto's hier te staan.
freek kombrink

Bericht door freek kombrink »

was even werk maar dit is mijn eerste
Afbeelding

je kunt het op de foto niet zien maar ik heb van messing een huifopbouw gemaakt en ook de wielkasten open gemaakt

Afbeelding

en heinrich achter het stuur
Afbeelding
Sjirk van der Meer

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sjirk van der Meer op 23 jun 2009, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom Goossens
Contacteer:

Bericht door Tom Goossens »

Sjirk je afbeeldingen zijn niet zichtbaar, teminste bij mij.
Reinier Zwanink
Contacteer:

Bericht door Reinier Zwanink »

mooie tekening joh
alsik het zo zie zou ik de bak langer moeten maken en de as iets naar achterplaatsen om hem meer in proportie te krijgen
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
Sjirk van der Meer

jep. de er zit zeg maar een stukje tussen de kabine en de wielen, en nog een extra stukje na de wielen.
Stefan Rood

Bericht door Stefan Rood »

Dus je gaat die LG3000 ook bouwe? : Sig :
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

Inmiddels is de truck beladen met allerlijwapens en spullen.
ook zitten er nummerborden op en voor een divisie embleem, alleen kan ik niet vinden welke divisie het was...
Afbeelding

Ik ben ook aan het chippen geweest maar dat is op deze foto nauwelijks zichtbaar.

Leonard
Erik Thiele

Bericht door Erik Thiele »

leonard van Teeffelen schreef:Inmiddels is de truck beladen met allerlijwapens en spullen.
ook zitten er nummerborden op en voor een divisie embleem, alleen kan ik niet vinden welke divisie het was...

Leonard
Hoi Leonard,
Heb je een foto van het desbetreffende divisie embleem? Misschien dat we hier mee kunnen zoeken.

gr Erik
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

@ Freek, zie ik het goed heeft Heinrich een bril op? zelf gemaakt? ziet er leuk uit!

@ Erik, foto volgt, embleem het zier ongeveer er zo uit, ,,,Y
ik had eerst een embleem van de 18e PanzerDiv. maar die viel uit elkaar toen ie nat werd?!
deze decals komen van een 1/35 Tam. Panther A

Leonard
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten