tandwielen HL blijven draaien

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Remco Vonk

tandwielen HL blijven draaien

Bericht door Remco Vonk »

Goedendag mensen!

Ik heb al een tijd geleden een heng long tiger 1 gekocht en ben sinds vorige week druk bezig met het transformeren naar een gebruikte tank. Zo heb ik zimmerit aangebracht, schade gemaakt, en enkele update sets gekocht.

Maar nu heb ik gisteren hem weer aangesloten en getest en als ik vooruit wil rijden blijft hij doordraaien (handig een tank met cruise-controle), maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Tevens gaat de loop wel omhoog, maar niet meer naar beneden.

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik kan niks vinden over hoe ik dit kan verhelpen. Kunnen jullie mij helpen hoe ik dit kan verhelpen?

Bijvoorbaat dank voor jullie reacties.

Groeten,

Remco
Sjirk van der Meer

Re: tandwielen HL blijven draaien

Bericht door Sjirk van der Meer »

bij de controler, heb je onder en naast de stuurknuppel zwarte schuifjes zitten. dat is om de tank af te stellen, wat je kan proberen is tijdens het rijden de schuif die aan de zijkant zit naar beneden schuiven. tot hij niet meer uit zichzelf rijd.

en de loop als je de linker knuppel. naar beneden houd hoort hij vanzelf weer naar beneden te gaan. doet hij dat niet moet je kijken of de veer waar mee de loop naar beneden gedrukt word goed zit.
Remco Vonk

Re: tandwielen HL blijven draaien

Bericht door Remco Vonk »

Sjirk,

Dank je wel voor je reactie. Ik ga het dit weekend eens uitproberen.

Groeten,

Remco
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast