H-L JagdPanter
-
Sjirk van der Meer
Re: H-L JagdPanter
nou de groene lagen zitten er op (2 lagen). zonder druipers dus ben wel blij. straks plakken met tape en gaat het geel er over heen
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Dat is in iedergeval een mooi begin
Ik blijf het volgen 
-
Dave Caenen
- Contacteer:
foto's??????
ja iedereen wil wel foto's zien he
-
Sjirk van der Meer
wanneer het groen goed droog is, ga ik afplakken, en dan maak ik wel ff een paar kiekjes er van.
-
Sjirk van der Meer
de LAfette zit in elkaar maar moet nog geverfd worden, erg bedankt voor de links
op de JP foto's alles wat groen is word dus geel.

op de JP foto's alles wat groen is word dus geel.

-
Sjirk van der Meer

ik heb een beetje geolied en modder aan gebracht. maar wat denken jullie, nog een laagje dunne grijs wash er over heen. zit nog te twijfelen.
- Robert Voogt
- Contacteer:
in plaats van een wash, probeer eens een filter...
maarre.. het ziet er wel erg gelikt uit! niet zo schoon als al die andere tanks! echt realistisch!
maarre.. het ziet er wel erg gelikt uit! niet zo schoon als al die andere tanks! echt realistisch!
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Mooi resultaat!
Nu nog weer in elkaar 
Vraagje hoe krijg je dat zo smerig zeg maar?
geolied en modder, gewoon met olie en modder eroverheen?
Vraagje hoe krijg je dat zo smerig zeg maar?
geolied en modder, gewoon met olie en modder eroverheen?
-
Sjirk van der Meer
olie verf, kleine stipjes in verschillende kleuren, dan er over een met een kwast gedoopt in terpentine en afgeveegd aan een doek. en modder, is pigment poeder, met zand. tot papje gemaakt met terpentine. dan hobby lijm er bij.
Als je naar een meeting komt(moet je ff door geven welke). dan heb ik een tamiya megazine, waar alleen maar verf en wash tips in staan. die waren bij mijn hobby winkel 2 euro in de aanbieding, dus heb er een paar gehaald voor mensen zoals mij die geen verf ervaring hebben.
Als je naar een meeting komt(moet je ff door geven welke). dan heb ik een tamiya megazine, waar alleen maar verf en wash tips in staan. die waren bij mijn hobby winkel 2 euro in de aanbieding, dus heb er een paar gehaald voor mensen zoals mij die geen verf ervaring hebben.
-
Tom Goossens
- Contacteer:
Okey bedankt!
Ik zal wel kijken waar ik heen kan
Ik zal wel kijken waar ik heen kan
-
Sjirk van der Meer
Tank af!!!!!!!!!!!!!!!!, najah af tot er weer nieuwe extra's voor op de markt komen
Batle indicator ingebouwt. 1 ledje in een toren ontluchting koepeltje. en alles werkt nu. zelfs met de afstandsbediening van mijn tv
TV KILLS..
foto's wil ik wachten tot zondag zodat er mooie foto's in het "VELD" genomen kunnen worden nu hij af is.
Batle indicator ingebouwt. 1 ledje in een toren ontluchting koepeltje. en alles werkt nu. zelfs met de afstandsbediening van mijn tv
TV KILLS..
foto's wil ik wachten tot zondag zodat er mooie foto's in het "VELD" genomen kunnen worden nu hij af is.
-
Luc Van de Voorde
- Contacteer:
Nou Sjirk,
die 'Jagdpoes' mag gezien worden !
Zo is weer maar es bewezen dat je ook zónder airbrush een mooi resultaat kunt bekomen.
Een geslaagd projekt.
Luc
THB
die 'Jagdpoes' mag gezien worden !
Zo is weer maar es bewezen dat je ook zónder airbrush een mooi resultaat kunt bekomen.
Een geslaagd projekt.
Luc
THB
"The one who forgets about history, is doomed to relive it"